Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55464Fixní 5G Internet HD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2022, před 3 lety

Karel Cibulka

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 19.12022 jsem poptával internet u této společnosti,byl mi nabídnuto řešení technologií 5G s rychlostí internetu až 250 mb/s,dne 29.1.2022 přijel technik a vše namontoval,při měření rychlosti sem se podivil u rychlosti 100 mb/s max(měřeno po kabelu)hovor na O2,že prý se na to technik podívá a zavolá,pět stejných hovorů a pořád nic,tak jsem začal hledat příčinu,připojením k anténě jsem se nestačil divit,připojeno k síti 4G,kde rychlost kterou mi nabízí nelze reálné dosáhnout,najednou email od technika,že je vše vyřízeno a tarif snížen na 100mb/s,bez mého vědomí,upozorňuji že původní internet byl 100 mb/s a za poloviční cenu,který jsem samozřejmě zrušil,jak mám postupovat,je tohle vůbec legální
Při reklamaci mi bylo řečeno,že musim na prodejnu osobně
Děkuji za odpověď


Produkt

4G vydávané za 5G


Požadované řešení

Okamžitě zrušení této služby bez jakýkoliv nároku na platby včetně montáže
Osobní vyzvednutí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 16:31, před 3 lety

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 14:13, před 3 lety

Hezký den,

připojení na doma máme na několika různých technologiích, zřejmě jste tak zaměnil klasický 5G internet, který funguje přes modem se SIM a bez antény a internet 5G Ready (WTTX), který dle popisu měl být u vás instalován. Při objednávce se zadává rychlost, která je dle předběžného pokrytí dostupná a technik na místě signál ještě znovu proměřuje, jelikož se může stát, že signálu něco stíní a nejde tak nastavit tarif až 250 Mb/s, ale nižší. Ve vašem případě, podle vašeho popisu bylo možné nastavit maximálně až 100 Mb/s.
Ve chvíli, kdy s nižší rychlostí nesouhlasíte při instalaci technikem, stačí se s technikem domluvit a nebude službu dál instalovat. Pokud jste přesto se vším souhlasil, podepsal i předávací formulář, je následně upraven i tarif na rychlost až 100 Mb/s.

Abychom případně mohli vaše nastavení prověřit a neobracel jste se zatím na naše oficiální kontakty, doplňte prosím do sekce neveřejného údaje číslo vaší služby a pro ověření datum narození.

S pozdravem

Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:04, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 15:09, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.