Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neoprávněně mně byla ve vyúčtování mobilního operátora dne 2. 2. 2022 stržena částka 99 Kč. Žádnou placenou službu jsem neměla v úmyslu objednat, před poskytnutím jsem nebyla informována o ceně. Bylo mně oznámeno, že mně bylo strženo 99 Kč, které mně dosud nebyly vráceny, ačkoliv žádnou službu za 99 Kč nevyužívám.
Žádné plnění, které mně bylo vyúčtováno mně nebylo poskytnuto!!!!!!!!
Vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost Hornetsecurity Inc., pod kterou spadá služba ZeroSpam, se zabývá ochranou e-mailů před spamem a zajištění jejich celkové bezpečnosti. Ochranou před spamy společnost slibuje šetření času a zlepšení bezpečnosti svých zákazníků.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost je možné kontaktovat na kontaktech uvedených na stránkách společnosti (https://www.hornetsecurity.com/en/contact), případně i na stránkách služby samotné (https://www.zerospam.ca/).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.