Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12. 12. 2014 jsem v internetovém obchodě prezentovaném jako „NÁBYTEK ESHOP – e-shop s designovým nábytkem“ objednala tři kancelářská křesla. Podle inzerce mi bylo garantováno, že zaplacené zboží bude doručeno do Vánoc (automaticky jsem předpokládala, že do těch nejbližších). Na základě objednávky jsem na daný účet zaplatila požadovanou částku, tj. 3483 Kč. Bohužel mi zboží dosud nepřišlo. Navíc mi v dané společnosti nikdo nebere telefony, nereaguje na e-mail, není s nimi možná žádná komunikace.
objednávka č. 2014000460
Žádám danou společnost o navrácení peněz, které jsem zaplatila za nedodané zboží. Jde o částku 3483 Kč.
|
Tweet |
Prodávajícímu z uzavřené kupní smlouvy vzniká povinnost zboží dodat v ujednaném termínu. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Prodávající nám ke stížnosti sdělil, že tento případ řešila paní, která onemocněla a nepředala jim další informace k zakázce. Proto došlo k nevyřízení objednávky.
Společnost na náš popud ihned kontaktovala spotřebitelku a mělo dojít k dohodě o vrácení uvedené peněžité částky.
V této souvislosti žádáme spotřebitelku o potvrzení uvedeného řešení a uzavření stížnosti.
Varuji všechny před tímto podvodným internetovým obchodem. Bohužel jsem jim také naletěla. Nechala jsem se zlákat tím, že nabízí zboží, které jinde na trhu není. Nechala jsem se zlákat tím, že doprava bude zdarma. A taky mě zaujalo, že budu mít dárek k Vánocům – garantovali dodání zboží do Vánoc. Bohužel - až když jsem se u stromečku přiznala dětem, že pro ně ten hlavní dárek nemám, tak mi můj moudrý syn (poté, co vydýchal moji pitomost) ukázal stránky, které mi mnohé vysvětlily:
http://obchody.heureka.cz/nabytekeshop-cz/recenze/
Je vidět, že je mnoho lidí, kteří tomuto obchodu naletí, takže obchod může z lidské blbosti vesele profitovat. Dnes už nevěřím na ubohou nemocnou paní, která chudera nemohla před Vánocemi řešit objednávky a neměla za sebe náhradu.
Byl to opět můj moudrý syn, který mi poradil, ať svoji kauzu zveřejním na stránkách d-Testu. A teprve s pomocí d-Testu jsem se dočkala toho, že mi peníze byly vráceny. Tímto považuji svůj osobní případ za uzavřený.
Nepovažuji však za dobré řešení, aby tím celá kauza „nabytekeshop“ skončila! Vzhledem k tomu, že má za sebou nechvalnou historii a mnoho nespokojených zákazníků (každý holt nemá tak moudrého syna jako já), tak navrhuji, aby došlo k prověření internetového obchodu NÁBYTEK ESHOP a následně k zákazu jejich činnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.