Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Pri uzavírání smlouvy s O2 jsem musel zaplatit navíc 1000,- Kč depozitu,který mi společnost slibila vratit po roce užívání a řádného splácení. To jsi dodržel a přesto mi po roce depozit odmítla vrátit!
Internet , televize o2
Navrácení depozitu.
|
Tweet |
Vrácení depozitu, rovněž i podmínky jeho navrácení, se budou řídit smluvními podmínkami dané společnosti. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.
Dobrý den,
není-li sjednáno jinak, jistotu (depozit) vracíme účastníkovi podle jeho pokynů po skončení smlouvy a splnění všech jeho dluhů vůči nám. Abychom mohli prověřit Vámi uváděný depozit, požádáme o doplnění platného identifikačního údaje, např. číslo zákaznického účtu z vyúčtování či MojeO2, do sekce Reference (neveřejný údaj).
S pozdravem,
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.