Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55472Odmítnutí navrácení depozitu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

Milan Jech

Znění stížnosti

Pri uzavírání smlouvy s O2 jsem musel zaplatit navíc 1000,- Kč depozitu,který mi společnost slibila vratit po roce užívání a řádného splácení. To jsi dodržel a přesto mi po roce depozit odmítla vrátit!


Produkt

Internet , televize o2


Požadované řešení

Navrácení depozitu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 13:37, před 3 lety

Vrácení depozitu, rovněž i podmínky jeho navrácení, se budou řídit smluvními podmínkami dané společnosti. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2022 14:50, před 3 lety

Dobrý den,

není-li sjednáno jinak, jistotu (depozit) vracíme účastníkovi podle jeho pokynů po skončení smlouvy a splnění všech jeho dluhů vůči nám. Abychom mohli prověřit Vámi uváděný depozit, požádáme o doplnění platného identifikačního údaje, např. číslo zákaznického účtu z vyúčtování či MojeO2, do sekce Reference (neveřejný údaj).

S pozdravem,

Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:35, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:03, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.