Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
3,11,2021 jsem obědnal Herní stůl E-Blue EGT002BKAA-IA 8,11,2021 mě dodali jen cast stolu volal jsem na nakaznickou linku minimalne 6x ale nic se nestalo jen ze se nato podivaji potom jsem psal i na kontaktni formulař le do ted je mi nikdo neozval ostul jsem pravdepodobne prisel i o stul
E-Blue EGT002BKAA-IA
vratit penize
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
prosíme spotřebitele o doplnění informací k identifikaci - číslo e-shopové objednávky.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl požadovaný údaj doplnit. Zároveň stížnost přeřazujeme do neveřejného režimu, aby údaj mohl být doplněn bezpečně.
Detail objednávky č. 9921353845 to je vse co me bylo dodano
Dobrý den,
se zákazníkem jsme se spojili a dělili stanovisko k dané situaci.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Konečně se dneska ozvali že mi budou vracet penize do 14 dnu tak jsem zvědavi jak dlouho jim to bude trvat děkuji dTest za vyřízeni bez nich by asi nic nedělali
Děkujeme spotřebiteli za zprávu. Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby po obdržení peněz na účet mohl stížnost uzavřít.
Dobrý den,
za dTest bylo přeřazeno na nás, vracíme tedy spotřebiteli.
Děkujeme.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc penize mi pravě dorazily