Společnost


AUTOBOND GROUP a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55477Loupající se lak na nárazníku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

Jakub Gritz

Znění stížnosti

Neuznána reklamace na loupající lak v přední části vozu na nárazníku. Auto v době podání reklamace 10.2021 bylo v záruční době automobilky nissan. Záruka skončila 12.2021 posuzování reklamace pouze z Fotky.
Zamítnutí reklamace z důvodu cizího poškození. (Ale kolem oloupané části není žádný vryp nebo škrábanec) vše posuzováno jen z fotky.
Jiné slovní vyjádření Autoservisu renault: vrchní lak nastříkaný na surový plastový nárazník. (bez podkladu primer) asi chyba ve výrobě.
Nissan se ale k tomu staví tak, že se ho to netýká a nemám je s tím obtěžovat. Přitom je oprava asi za 5000,- včetně demontáže, montáže a laku.


Produkt

Nissan leaf 2.


Požadované řešení

Oprava laku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 13:05, před 3 lety

Co se týká reklamace, obecně platí, že prodávající může reklamaci posoudit i distančním způsobem, avšak vystavuje se tak vyššímu riziku, že v případě reklamaci nevyřídí řádně, neboť například znalecký posudek může vyjít ve prospěch spotřebitele. Vady způsobené mechanicky spotřebitelem jsou obecně nereklamovatelné, avšak pokud si je spotřebitel jistý, že vady nezpůsobil, může reklamaci rozporovat.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 13:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.