Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55478Nemožnost cestování mezi Prahou a Pískem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

Jan Svoboda

Znění stížnosti

Společnost RegioJet soustavně znemožňuje rezervace z Prahy do Písku, typicky ve vytížených časech v pátek nebo před svátky z Prahy a v neděli z Písku. Volná místa v autobusech prokazatelně jsou, protože jsou vidět při vyhedání cesty z Prahy do Českých Budějovic nebo naopak. Nicméně není možné rezervovat cestu z/do Písku. Jiná použitelná alternativa cesty na této trase není, obzvláště v tyto vytížené časy. Vlakem cestat trvá nejméně dvojnásobnou dobu. Podle mého názoru se jedná o zjevné zneužívání silného postavení na trhu.


Produkt

Autobusová linka Praha-Český Krumlov, spojení mezi Prahou a Pískem


Požadované řešení

Neblokování sedadel mezi Prahou a Pískem, přidání spojů jen pro spojení Praha-Písek a zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 13:34, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Reklamace skrz sociální síť nemusí být brána jako oficiální. Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 13:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.