Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 10. 1.2022 mne po telefonu kontaktovala paní ze zákaznického servisu a sdělila mi, že mi zasílají dárek vzorky produktu CBD za předchozí vyplnění dotazníku a že je to odměna.
3. 2. 2022 dorazil bezplatný balíček s tím, že mám se společností uzavřenou kupní smlouvu a že bude následovat další balíček za 999,- Kč.
Neprodleně jsem se pokusil smlouvu vypovědět na on-line zákaznickém servisu uvedeném v balíčku (www.helpstander.eu), na který se však nelze přihlásit a proto jsem zaslal výpověď smlouvy emailem (info@standergroup.eu), který se mi vrátil jako nedoručitelný.
Vypovědět smlouvu.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či právě po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.
Pokud jde o jednání zaměstnanců, jimi dané sliby zavazují samotnou společnost (§ 430 občanského zákoníku), která je povinna se takovým daným slibem řídit [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže tedy zaměstnanec tvrdil, že se jedná o dárek, nemůže poté společnost chtít zaplacení určité částky.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.