Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zkouším touto cestou zjistit informace o balíku ze zahraničí. Informace k celnímu řízení jsem vyplnila a odeslala ještě před novým rokem (25.12.). Zásilka přišla do ČR 7.1. a od té doby leží na vyměňovací poště. Více než týden jsem se neúspěšně pokoušela dovolat na linku celní deklarace, nikdy se mi to nepodařilo (linka byla obsazená, nebo se hovor po cca 20 minutách ukončil). Rovněž jsem psala maily (20. a 24.1.), na celní deklaraci i na obecnou adresu ČP s dotazem o stavu zásilky, bohužel se mi dodnes nikdo nevyjádřil. Chtěla bych požádat o vyjádření k situaci a ke sdělení jakýchkoliv informací o zásilce - jak dlouho bude celý proces trvat, kdy přibližně můžu čekat doručení zásilky, především mi jde o ujištění, že se tam zásilka opravdu nachází a není ztracená. Chápu, že jde o složitou dobu a je možné, že se potýkají s covidem a personálními absencemi, ale dlouhá doba bez reakce a nemožnost zjistit jakékoliv informace je opravdu frustrující.
Vyjádření k situaci a sdělení jakýchkoliv informací o zásilce, doručení zásilky.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.