Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal a kartou jsem uhradil 05.01.22 zboží v eshopu Okay - č. objednávky 992****910. Když mi nepřicházely žádné zprávy o konkrétní době doručení zboží, tak 14.01.22 jsem napsal email a dušovali se, že zboží dodají se zpožděním ale zboží prozatím nemám. Volal jsem tedy na zákaznickou linku a operátor mi doporučil storno objednávky, což jsem jeho prostřednictvím učinil. Pořad vidím v systému, že se zboží připravuje k expedici a storno nebylo do systému přijato. Dne 02.02.2022 jsem znovu urgoval emailem stornovaní objednávky a bylo mi sděleno;
Storno požadavek se zpracovává na příslušném oddělení v rámci 14 dnů včetně vrácení platby. Jakmile bude proces zrušení objednávky zcela dokončen, zašleme Vám ještě potvrzení o stornu. Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Marcela Zlochová
Oddělení péče o zákazníky
Už se to táhne měsíc a zboží a peníze v nedohlednu.
Prosím o radu, v jejich všeobecných podmínkách nevidím pro tento proces žádné ujednání. Jakým způsobem se mohu domoct svých peněz, všechny dostupné komunikační možnosti přes jejich web jsem několikrát využil, vč. stížnosti.
Zde jsou podmínky obchodu https://www.okay.cz/clanky/vse-o-nakupu-e-shop/obchodni-podminky-e-shop-a-okay-club/,
laicky mi z nich plyne, že již doba vrácení peněz uplynula. Ale reálně se tak nestalo.
Cartridge HP CZ109AE, 655, černá
Vrácení peněz obchodníkem
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
u dané objednávky evidujeme zadanou refundaci. Prosíme o potvrzení spotřebitele v okamžiku připsání peněz.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Po měsíc trvajícím martyriu, bombardování e-maily se mi teprve s
pomocí Dtestu podařilo domoci mých práv.
Potvrzuji, že dne 16.2.2022 mi byly peníze vráceny na účet.
Společnosti Okay se v budoucnu zdaleka vyhnu.
Tímto moc děkuji dTestu za spolupráci.