Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55497Nevrácení peněz ve lhůtě 14 dnů za stornované zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

albert Lindner

Znění stížnosti

Objednal a kartou jsem uhradil 05.01.22 zboží v eshopu Okay - č. objednávky 992****910. Když mi nepřicházely žádné zprávy o konkrétní době doručení zboží, tak 14.01.22 jsem napsal email a dušovali se, že zboží dodají se zpožděním ale zboží prozatím nemám. Volal jsem tedy na zákaznickou linku a operátor mi doporučil storno objednávky, což jsem jeho prostřednictvím učinil. Pořad vidím v systému, že se zboží připravuje k expedici a storno nebylo do systému přijato. Dne 02.02.2022 jsem znovu urgoval emailem stornovaní objednávky a bylo mi sděleno;

Storno požadavek se zpracovává na příslušném oddělení v rámci 14 dnů včetně vrácení platby. Jakmile bude proces zrušení objednávky zcela dokončen, zašleme Vám ještě potvrzení o stornu. Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Marcela Zlochová
Oddělení péče o zákazníky

Už se to táhne měsíc a zboží a peníze v nedohlednu.
Prosím o radu, v jejich všeobecných podmínkách nevidím pro tento proces žádné ujednání. Jakým způsobem se mohu domoct svých peněz, všechny dostupné komunikační možnosti přes jejich web jsem několikrát využil, vč. stížnosti.

Zde jsou podmínky obchodu https://www.okay.cz/clanky/vse-o-nakupu-e-shop/obchodni-podminky-e-shop-a-okay-club/,
laicky mi z nich plyne, že již doba vrácení peněz uplynula. Ale reálně se tak nestalo.


Produkt

Cartridge HP CZ109AE, 655, černá


Požadované řešení

Vrácení peněz obchodníkem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 09:46, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2022 11:53, před 3 lety

Dobrý den,

u dané objednávky evidujeme zadanou refundaci. Prosíme o potvrzení spotřebitele v okamžiku připsání peněz.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 12:15, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.2.2022 13:08, před 3 lety


albert Lindner

Hodnocení:

Komentář: Po měsíc trvajícím martyriu, bombardování e-maily se mi teprve s
pomocí Dtestu podařilo domoci mých práv.
Potvrzuji, že dne 16.2.2022 mi byly peníze vráceny na účet.
Společnosti Okay se v budoucnu zdaleka vyhnu.

Tímto moc děkuji dTestu za spolupráci.