Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Toto je dopis ,který jsem zaslal prodejci.
TABLET GPS
Livornská 424
Praha 10
REKLAMACE
Dobrý den,posílám vám k reklamaci "4jádrový 9palcový tablet",
který jsem u vás zakoupil přes slevomat amplion.cz a obdžel začátkem
listopadu 2014.Přikládám také mnou zakoupený voucher.
Důvodem této reklamace je vadný display, a to tak ,že se rozjíždí barvy
na displaji do strany.
Jelikož jsem touto závadou ztratil důvěru k tomuto výrobku,tak vás prosím
o vrácení pěněz za tento tablet.Posílám vám ho kompletní i s klávesnicí a
nabíječkou a datovým kabelem.
Děkuji předem za kladné vyřízení reklamace a jsem s pozdravem
Zdeněk Vala
Dnes jsem dostal odpověď,že jde o neoprávněnou reklamaci z důvodu pravděpodnohého pádu tabletu na zem nebo i měkký koberec.Nabizí mě opravu za 900,-Kč.
Jedná se 4jádrový 9palcový tablet Android KITKAT s klávesnicí a obalem
Žádám o vrácení peněz
|
Tweet |
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční doby byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Tedy měl by prokázat, že reklamovaná závada nebyla na zboží při převzetí nebo, že si závadu skutečně popisovaným způsobem způsobil spotřebitel a tím vyloučit, že byla na zboží při převzetí. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o mechanickém poškození, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Po uplynutí šesti měsíců se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním případné žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.