Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#55501Neuznaná reklamace 3x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

Helena Stejskalová

Znění stížnosti

Dobry den , dne 6.4.2021 jsem zakoupila na pobočce Hecht v Mukarove sekacku (hecht 5534SX5I) byla koupena jako ,,bazarová,, jiz zprovoznena. Melo se jedna o tzv. vystaveny kus. S koupi mi pomohla moje znama zamestnankyne prodejny Hecht .Uz v samem zacatku je chyba jelikoz na fakture neni uvedeno,ze se jedna o ,,bazorovou,, sekacku. To mi, bohuzel doslo az pozdeji.Tuto skutecnost muzu dolozit pouze konverzaci s onou slecnou . Pri prvni zkousce o sekani travniku se sekacka asi po 15/20min vypla a nesla nastartovat . 1) zaruka neuznana Po vycisteni svicky sekacka startuje doklad z 19.5.2021. Pri druhé reklamaci sekacka opet sekala cca 15 min a zhasla 2) neuznana zaruka v motoru zjisteno velke mnozstvi oleje vycisteny karburator atd doklad z 8.6.2022. Podotykam viz vyse, ze jsem sekacku zakoupila zprovoznenou proc bych do ni lila dalsi olej a delala si tim zbytecne dalsi naklady.To v prodejne nikoho nezajimalo , ackoliv jsem se k tomu i pisemne vyjadrila pri podpisu predavaciho dokladu . Posledni reklamace probehla pri opetovnem problemu , ktery nastal po predchozi reklamci okamzite stejny problem 15 min sekani a hotovo. 3) neuznana zaruka To byla asi ma nejhorsi zkusenost v zivote …reklamace mi byla neuznana viz doklad 26.11.2021 .znecisteny nekvalitni benzin atd. Odmitla jsem predavaci protokol podepsat a zeptala se na další reseni. Pan mi sdelil, ze uskladneni sekacky stoji za den xykc a ze je to moje volba …chtela jsem si posledni dokument vzit vytrhl mi ho z ruky, ze dokud nepodepisu nemuzu…udelala jsem si tedy rychle fotografii toho dokumentu a odesla pan servisni technik za mnou vybehl chytil me za ruku a kricel na me, ze co jsem ukradla…rekl jsem mu ze nic, ze jsem si to pouze vyfotila pote me nechtel nechat nastoupit do meho auta az pod vyhruzkou policie me nechal nastoupit a odesel. Od toho dne je sekacka na provozovne…
Jeste mohu dolozit emailovou konverzaci s hecht kde se dotazuji zda jsem sekacku koupila zprovoznenou …s konverzace je zamerne videt, ze se vyhybaji odpovedi.


Produkt

Motorová sekačka HECHT5534SX5IN1


Požadované řešení

Zadam o vraceni penez .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 09:59, před 3 lety

V případě, že spotřebitel zakoupí použité zboží, může mít ochrana spotřebitele omezenější charakter, než při koupi zcela nového zboží. Například dle § 2168 občanského zákoníku je možné si sjednat zkrácení záruční lhůty u použitého zboží až na polovinu obvyklé délky. Dále není možné dle § 2167 občanského zákoníku reklamovat vady, kvůli kterým bylo zboží zlevněno nebo vady, které na věci vznikly jejím obvyklým používáním a odpovídají obvyklému opotřebení. V případě, že spotřebiteli nebyla sdělena přítomnost takovéto vady, může věc bez omezení reklamovat.

Neuznaná reklamace:
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Opakovaný výskyt vad:
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2022 10:04, před 3 lety

Dobrý den, velice si vážíme, že jste se rozhodla zakoupit výrobek HECHT 5534 SX5IN1, motorová sekačka a je nám líto, že s ním nejste spokojena. Výrobek odpovídá příslušným standardům EU a je schválen do prodeje. Ohledně situace při výdeji stroje po opravě, která je uvedena ve Vaší stížnosti, si dovolujeme sdělit následující. V této situaci zřejmě došlo k nějakému nedorozumění. Naše společnost postupuje dle platných zákonů a obchodních podmínek veřejně přístupných na našich internetových stránkách. Ve Vaší stížnosti viz výše je také uvedeno ohledně Vašich reklamací, že záruka nebyla uznána. Bohužel v takovém případě Vám musíme sdělit, že nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy a na vrácení kupní ceny za tento výrobek. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:52, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 15:30, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.