Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55505Neoprávněné odčítání peněz z účtu za neexistující připojení k internetu.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

Vlastimil Pejchal

Znění stížnosti

Již čtvrtý den mi od Vás chodí na mé číslo (předplacená karta) SMS, že je mi účtováno 29 Kč za připojení k internetu. Stejnou SIM kartu mám už asi 15 let a nikdy jsem se s ní k netu nepřipojoval a nepřipojuji. Uvedená částka je mi každý den odečítána z účtu. Dnes jsem byl v provozovně O2 (přízemí Nový Anděl), kde mi "odborníci" zkontrolovali účet na počítači a taktéž i mobil. Zjistili, že se k netu nepřipojuji. Ovšem odpoledne mi přišla stejná SMS. Odmítám platit každý den za službu, kterou ani v mobilu nemám. Jak můžete zákazníky takto okrádat.?Je to hodně primitivní.


Produkt

Neexistující připojení k internetu.


Požadované řešení

Přestaňte mi, prosím, odečítat peníze z předplaceného účtu za službu, kterou nemám aktivovanou a vůbec ji nevyužívám. Očekávám, že mi neoprávněně odčerpané peníze vrátíte na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 10:55, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 14:01, před 3 lety

Dobrý den,

situaci u vašeho čísla jsem kontroloval a zjistil jsem, že už jste byl v kontaktu s naším oddělením Reklamací, se kterým jste se na dalším postupu domluvil.
Doplním, že k tomuto připojení může docházet i bez vašeho vědomí. Dnešní chytré telefony se mohou snažit připojit k internetu pro zjištění aktualizací o počasí, poloze aj. Nyní už máte nastavené upozornění na placený přístup k internetu. Bez potvrzení se další poplatky účtovat nebudou.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:57, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2022 09:11, před 3 lety


Vlastimil Pejchal

Moc dTestu děkuji, případ se vyřešil, prodejce služeb uznal svoji chybu a vše napravil. Věřím, že ke zdárnému řešení celé situace přispěla i Vaše pomoc.

Vlastimil Pejchal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2022 12:29, před 3 lety

Za nás je možné uzavřít.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2022 17:38, před 3 lety

Na základě vyjádření smluvních stran případ uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.