Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již čtvrtý den mi od Vás chodí na mé číslo (předplacená karta) SMS, že je mi účtováno 29 Kč za připojení k internetu. Stejnou SIM kartu mám už asi 15 let a nikdy jsem se s ní k netu nepřipojoval a nepřipojuji. Uvedená částka je mi každý den odečítána z účtu. Dnes jsem byl v provozovně O2 (přízemí Nový Anděl), kde mi "odborníci" zkontrolovali účet na počítači a taktéž i mobil. Zjistili, že se k netu nepřipojuji. Ovšem odpoledne mi přišla stejná SMS. Odmítám platit každý den za službu, kterou ani v mobilu nemám. Jak můžete zákazníky takto okrádat.?Je to hodně primitivní.
Neexistující připojení k internetu.
Přestaňte mi, prosím, odečítat peníze z předplaceného účtu za službu, kterou nemám aktivovanou a vůbec ji nevyužívám. Očekávám, že mi neoprávněně odčerpané peníze vrátíte na účet.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
situaci u vašeho čísla jsem kontroloval a zjistil jsem, že už jste byl v kontaktu s naším oddělením Reklamací, se kterým jste se na dalším postupu domluvil.
Doplním, že k tomuto připojení může docházet i bez vašeho vědomí. Dnešní chytré telefony se mohou snažit připojit k internetu pro zjištění aktualizací o počasí, poloze aj. Nyní už máte nastavené upozornění na placený přístup k internetu. Bez potvrzení se další poplatky účtovat nebudou.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Moc dTestu děkuji, případ se vyřešil, prodejce služeb uznal svoji chybu a vše napravil. Věřím, že ke zdárnému řešení celé situace přispěla i Vaše pomoc.
Vlastimil Pejchal
Za nás je možné uzavřít.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Na základě vyjádření smluvních stran případ uzavíráme s dosažením dohody.