Společnost


Beck International, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5551Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30. dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2015, před 10 lety

Otakar Volejník

Znění stížnosti

Dne 24.11.2014 jsem poslal společnosti Beck reklamaci pro elektrozávadu společně s vadným vysavačem Maxi Vaperi 2000.
Tento výrobek jsem zakoupil na předváděcí akci.
Jde již o třetí elektrozávadu, kterou reklamuji. Protože pro opětné vyskytnutí vady, nemohu řádně tento výrobek používat, žádal jsem odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Po uplynutí 30ti denní lhůtě jssem společnosti zaslal e mail s tím, že jsem neobdržel žádné vyjádření o mé reklamaci a znovu jsem uplatňoval odstopupení od smlouvy a vrécení peněz.
Dosud jsem nedostal žádnou odpověď.


Produkt

Parní vysavač MAXI VAPERI 2000.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 12:09, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od smlouvy.

Vzhledem k tomu, že e-mail společnost nereagovala, doporučujeme spotřebiteli zaslat odstoupení doporučeně poštou, nejlépe s dodejkou. Pokud byla smlouvy uzavřena po 1.1.2014 lůze využít tento vzorový dopis: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 16:06, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.