Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.11.2014 jsem poslal společnosti Beck reklamaci pro elektrozávadu společně s vadným vysavačem Maxi Vaperi 2000.
Tento výrobek jsem zakoupil na předváděcí akci.
Jde již o třetí elektrozávadu, kterou reklamuji. Protože pro opětné vyskytnutí vady, nemohu řádně tento výrobek používat, žádal jsem odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Po uplynutí 30ti denní lhůtě jssem společnosti zaslal e mail s tím, že jsem neobdržel žádné vyjádření o mé reklamaci a znovu jsem uplatňoval odstopupení od smlouvy a vrécení peněz.
Dosud jsem nedostal žádnou odpověď.
Parní vysavač MAXI VAPERI 2000.
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od smlouvy.
Vzhledem k tomu, že e-mail společnost nereagovala, doporučujeme spotřebiteli zaslat odstoupení doporučeně poštou, nejlépe s dodejkou. Pokud byla smlouvy uzavřena po 1.1.2014 lůze využít tento vzorový dopis: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.