Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#55512Nezaslané zboží a nevrácení peněz - nikdo nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2022, před 3 lety

Denisa Pikonská

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 20. 12. 2021 jsem na online eshopu Sestry v akci objednala 12 ks propisek 1 ks - 38 Kč, celkem pak 456 Kč s poštovným 90 Kč. Celková suma za objednávku - 546 Kč. Částku jsem obratem zaslala na zadaný účet paní Přecechtělové. Částku mám ve svém bankovnám účtu staženou (mohu doložit dokladem). Na email mi přišlo pouze potvrzení/souhrn mé objednávky a od té doby se nic nedělo.
Jelikož jsem si na eshopu založila také účet, sledovala jsem, jak to s objednávkou dále vypadá. Na mém účtu, ve stavu objednávky vidím, že objednávka čeká na platbu. Proto když jsem toto viděla, hned jsem obchod kontaktovala na uvedený email (info@sestryvakci.net), s tím, že jsem platbu již zaslala, tak kde je problém. Nedočkala jsem se žádné odpovědi.
Od té doby jsem na uvedenou emailovou adresu zaslala další dva maily s žádostí o vysvětlení a vrácení zaplacené částky. Odpovědi ani vrácení peněz jsem se nedočkala. Telefonovat se nepokouším, neboť na stránkách obchodu je uvedeno, že zadané tel. č. již nepatří k obchodu.

Prosím tedy o pomoc s touto situací. Ikdyž se jedná o poměrně malou částku, ráda bych, aby se situace vyřešila.


Produkt

Kód - 291, Propiska Sestřička růžová - 12 ks, cena za 1 ks 35 Kč, poštovné 90 Kč. Číšlo objednávky - #002708


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 10:23, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 14:24, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.