Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5552Nedodání zaplacené knihy J. Simkanič: Mé dětství v socializmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2015, před 10 lety

Vladimír Pelikán

Znění stížnosti

Dne 9.1.2015 jsem si objednal elektronickou knihu Jána Simkaniče Mé dětství v socializmu Obj.č.151730919. Týž den jsem ze svého bankovního účtu u ČSOB částku 149,00 Kč zaplatil a byla mi z účtu odepsána. Knihu jsem však neobdržel a byly mi zaslány dva e-maily se zdělením, že jsem nezaplatil. Po reklamaci jsem obdržel zprávu, že kniha byla zaplacena. Stáhnout se mi ji však nepodařilo i když jsem to zkoušel mnohokrát. Proto jsem stažení několikrát reklamoval. Ve všech odpovědích které jsem dostal však podrobný popis, jak si knihu stáhnout do počítače nebyl. Vždy jen bylo požadováno abych stáhl obrázek a opět nebylo stanoveno přesně jaký. Poněvadž jsem s reklamacemi ztratil velmi mnoho času a knihu stále nemám žádám o vrácení peněz, nebo zaslání přesného pokynu na stažení knihy do mého počítače. S pozdravem Vladimír Pelikán


Produkt

Ján Simkanič: Mé dětství v socializmu Obj.č.151730919.


Požadované řešení

Poslat funkční návod jak si knihu stáhnout do počítače nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 16:13, před 10 lety

Z § 2079 občanského zákoníku plyne obecná povinnost prodávajícího umožnit kupujícímu nabýt vlastnické právo k věci, která je předmětem koupě. V tomto případě by tedy podnikatel měl spotřebiteli sdělit postup, kterým je možné elektronickou knihu stáhnout, případně uvést odkaz na tento postup.

Pokud by to podnikatel nesplnil ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí spotřebitel poskytl výslovně nebo mlčky, mohl by spotřebitel od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 16:10, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.