Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednaná sedací souprava dne 14.8.2021 s tím ,že dodací termín měl být 46-47.týden 2021. Po uplynutí tohoto termínu mi bylo řečeno, že aktuální termín bude 20.1.2022.Dne 2.2.2022 mi po telefonickém hovoru bylo opět slíbeno , že aktualizace dodávky do skladu je 23.2.2022 .Čekat půl roku na sedací soupravu už ukazuje na přinejmenším neobchodní jednání,pokud ne na podvod v případě zaplacení celé částky předem .
Sedací souprava Duo Panama (látka) tunis 2332 ,taburet duo panama látky totožné
Pokud nebude sedací souprava dodaná do slíbeného termínu 23.2.2022 požaduji odstoupení od smlouvy s vrácením peněz. Pokud bude dodána do konce února 2022 , požaduji slevu ve výši uvedené v obchodních podmínkách .
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za změny termínu dodání - zboží je vyráběno na zakázku dle požadavků zákazníka jako individuální zakázka. Tato se řídí specifickými pravidly, které jsou definovány v kupní smlouvě, zákazníkem odsouhlasenou v okamžiku vzniku smlouvy. Ohledně domluvy dalšího postupu doporučujeme zákazníkovi, aby se obrátil přímo na příslušnou pobočku, kde kupní smlouvu sepisoval.
Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Dobrý den .dnes tedy 17.2,2022,mi na zákaznické lince OK Nábytku bylo sděleno ,že je v přepravě další část objednaného zboží a to taburet.Ke konečnému termínu dodání sedací soupravy ,kdy již po třetí mi bylo řečeno, že není aktualizace dodání od výrobce .Opakuji že původní termín byl 46-48týden2021 a objednávka byla učiněna 14.8.2021.
Dobrý den,
zákaznice využila svého práva na částečné odstoupení od kupní smlouvy. Za naši společnost považujeme záležitost za vyřízenou a prosíme o uzavření stížnosti.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Dobrý den .Po návštěvě na prodejně Okay nábytek v Ostravě na Varenské ul. jsme se dohodli s prodejcem (velmi vstřícný přístup )na částečném odstoupení od smlouvy
s tím ,že nám bude vrácena částka za nedodanou sedací soupravu Křeslo a taburet jsme si ponechali a zakoupili sedací soupravu vystavenou na prodejně .Tato nám byla doručena na druhý den .Nyní tedy čekáme na vrácení peněz. Bylo nám řečeno ,že by to mělo být do čtrnácti dnů. Na rozdíl od vyjádření společnosti OKAY nábytek budeme stížnost považovat za vyřízenou až po navrácení předmětné částky .Tím ,že jsme zakoupili jinou sedací soupravu, jsme společnosti ušetřili placení penále z prodlení.
Děkujeme spotřebiteli za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl po vrácení peněz za nedodané zboží stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den .Po sedmi měsících jsme dosáhli toho ,že máme doma sedací soupravu celou a dokonce nám byly i zbývající peníze navráceny. Bohužel i přes velmi vstřícný přístup prodejců na pobočkách v Novém Jičíně a posléze v Ostravě na Várenské ,se musím přidat k těm ,kteří už zde nekoupí nic .