Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#55524Nedorušená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2022, před 3 lety

Břetislav Marek

Znění stížnosti

Zasílka byla předána dopravci 28.1.2022 - s doručením 29.1.- 30.1.2022


Buhužel došla mi jen faktura k úhradě dobírkou - cena 853,-Kč

Od té doby se nic nekoná jen na Vašem webu SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY se objevuji různá vyjádření o zpoždění zásilky, až po vyřazení ze systému PPL a zase znovu termín dodání 4.2.2022 - 5.2.2022 ?? Asi si ze mě děláte P**EL když mi napíšete že to řešíte a zase do dnešního dne nic !! Je reálné dodání nebo si mám zboží objednat znovu a dodáním os jiného dopravce !! Zatí vždy jsem byl s PPL velmi spokojen a dodání bylo vždy SUPER - tak si nekažte dobré jméno !! Děkuji za odpověď - tu jsem také napsal přes Zákaznické centrum a odpověď = 0 NULA !!!


Produkt

Nedodaná zásilka


Požadované řešení

Prosím o urychlené dodání když jste zásilku převzali !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 10:38, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 15:03, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.