Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zasílka byla předána dopravci 28.1.2022 - s doručením 29.1.- 30.1.2022
Buhužel došla mi jen faktura k úhradě dobírkou - cena 853,-Kč
Od té doby se nic nekoná jen na Vašem webu SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY se objevuji různá vyjádření o zpoždění zásilky, až po vyřazení ze systému PPL a zase znovu termín dodání 4.2.2022 - 5.2.2022 ?? Asi si ze mě děláte P**EL když mi napíšete že to řešíte a zase do dnešního dne nic !! Je reálné dodání nebo si mám zboží objednat znovu a dodáním os jiného dopravce !! Zatí vždy jsem byl s PPL velmi spokojen a dodání bylo vždy SUPER - tak si nekažte dobré jméno !! Děkuji za odpověď - tu jsem také napsal přes Zákaznické centrum a odpověď = 0 NULA !!!
Nedodaná zásilka
Prosím o urychlené dodání když jste zásilku převzali !!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.