Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.2.2022 okolo 15:30 hod. jsem byl na přepážce číslo j1. pošty 162 00 na Petřinách, kde jsem si chtěl vsadit plný tiket sportky. Když jsem přišel k okénku č.1 s lístkem č.524 a vytáhl jsem platební kartu, začala se mi Vaše zaměstnankyně smát do oči, s tím, že s kartou si nic nekoupím. Poděkoval jsem a směřoval k východu z pošty. Následoval velký výbuch smíchu na přepážce číslo 1 a 2. Mladé slečny, se evidentně baví tím, že něco nefunguje a zákazník nedostane to pro co přišel.
Nevadilo mi, že něco nefunguje, nebo nejde z jiných důvodů, ale zcela jistě je neprofesionální a neetické se díky tomu zákazníkům vysmívat.
S přátelským pozdravem,
Martin Ruprich.
Prosím o poučení zmíněných slečen o slušném chování k zákaznikovi.
Děkuji.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.