Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55530Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2022, před 3 lety

Monika Ocásková

Znění stížnosti

Dobrý den
4.12.2021 jsem Objednala zboží Konferenční stolek Ravelo - set 2 kusů (dub craft, černá)a TV stolek vše bylo hned zaplaceno.TV stolek po cca 7 týdnech dorazil. Konferenční stolek po nějaké době taky, ale zcela poškozen.Požádala jsem tedy o zaslání nového zboží a to 5.1.2022 do dnešního dne NIC. Po nekonečných volání a slibů od Okay , že zboží dorazí příští týden (co říkají každý týden) nemám už trpělivost!!!
Prosím o okamžité vyřešení Děkuji


Produkt

Konferenční stolek Ravelo - set 2 kusů (dub craft, černá)


Požadované řešení

V první řadě o zboží mám zájem, protože to mám k TV stolku.Pokud ale zboží nebude bude žádat o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 10:43, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2022 10:53, před 3 lety

Dobrý den,

se zákazníkem jsme se spojili a věc vyřídili.

Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 08:17, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2022 16:11, před 3 lety


Monika Ocásková

Dobrý den
Nevím co k tomuto dodat.Dnes byl produkt dodán, ale!!!Poslali ten samý (poškozený)jen ho zahalili do krabice a ani ho neposlala žádná přepravní společnost, ale nějaké modré auto. Takže chci okamžitě vrátit peníze a zboží si třeba můžete sami vyzvednout modrým autem. Už Nikdy Okay společnost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2022 12:27, před 3 lety

Dobrý den,

mrzí nás vzniklá situace.
Zákazník má možnost postupovat dle platného reklamačního řádu založením reklamace zboží.

Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2022 15:11, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Pouze doplníme, že vedle reklamace má spotřebitelka rovněž právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu, byla-li smlouva uzavřena na dálku (internet, telefon apod.). Vrací-li spotřebitelka poškozenou věc, pak v případném sporu o to, kdo vady/škodu na zboží způsobil, nese důkazní břemeno podle rozhodovací praxe ADR České obchodní inspekce prodávající.

Jelikož si strany výše poměrně jasně nastínily svá stanoviska i možnosti a z naší strany není co k případu dodat, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.