Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Podávám závažnou stížnost na společnost DIMOCO Europe GmbH, která neoprávněně mi posílala SMS zprávy a když jsem si tuto společnost dal do blokace, aniž bych na něco klikal a odpovídal, přišla mi další SMS, že předchozí zpráva přijata z čísla 90340099 stála 99,00 Kč s DPH. Pro zrušení služby pošli SMS ve tvaru STOP na 90340. Více info pošli SMS HELP na 90340. Okamžitě jsem volal operátorovi O2, kde mi hned zablokovali platby přes SMS i Web, ale částku prý musím stejně uhradit. Nehodlám se smířit s tím, že nějaký grázl okrádá nevinné lidi. Chci se bránit třeba i přes PČR a podat trestní oznámení a žádám všechny okradené, abychom podali na tyto grázly společnou žalobu. Pište mi na tel: 739663777 Petr
Neoprávněné samozvané SMS firmou DIMOCO Europe GmbH
Vrácení všech peněz a potrestání všech darebáků i kdybych je měl hnát k soudu. Tohle si nenechám líbit.
|
Tweet |
Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu (společnosti DIMOCO).
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO
Dobrý den, dle instrukcí jsem napsal na tento email: info-cz@mobileinfo.biz a bylo mi odpovězeno - Poskytovatel služeb: Inla Mobile Technology Co., Limited
Poskytovatel služeb: Mobile Minded B.V.
Produkt: GOGOGYInterval: CZK 99.00 / weekDatum objednávky: 16.01.2022 13:43Datum ukončení: 09.02.2022 11:59
3.2.2022 - Po konzultaci s odpovědným poskytovatelem služeb INLA MOBILE TECHNOLOGY CO., LIMITED a SANVIR DIGITECH PRIVATE LIMITED a MOBILE MINDED Vás mohu informovat, že Vám rádi zašlou dobropis ve výši CZK 891,00.
Protože převod prostřednictvím účtu za mobilní telefon již není technicky možný, můžeme vám nabídnout převod bankovním převodem. Kredit poskytuje platební institut DIMOCO Carrier Billing GmbH, který jménem výše uvedených poskytovatelů služeb technicky zpracoval původní poplatek. DIMOCO Carrier Billing GmbH bude poté vytištěna na váš bankovní převod jako plátce.
Abychom Vám mohli zařídit dobropis, žádám Vás, abyste mi zaslali následující údaje:
majitel účtu
IBAN
BIC
Ujišťujeme Vás, že bankovní údaje, které uvedete, budou použity pouze pro účely dobropisu.
9.2.2022 jsem udělal co po mě chtěli a poslal email dle instrukcí společnosti a čekám na odpověď a své navrácené peníze. Jakmile peníze budou připsány na můj účet, tuto záležitost ukončím smírem. Věřím této společnosti, že můj problém chce řešit ku prospěchu nás všech.
S ohledem na výše uvedené stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost informovat o dalším vývoji případu, popřípadě stížnost při smírném řešení uzavřít.
Tohle mi dnes přišlo emailem:
Jak je uvedeno v předchozím e-mailu, dobropis bude vydán co nejdříve, ale nejpozději během následujících 15 pracovních dnů, na účet, který jste uvedli. Výše dobropisu odpovídá poplatku, který vznikne poskytovateli služeb.
Doufám, že jsem vaši žádost vyřídil k vaší spokojenosti a jsem Vám k dispozici, pokud budete mít jakékoli další dotazy.
Pro další informace mě neváhejte kontaktovat.
Pokud vše dopadne dobře a peníze mi vrátí formou dobropisu, tak tuto událost ukončím smírem.
Děkujeme spotřebiteli za zprávu. Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o výsledku řešené stížnosti.
Dobrý večer, takže snaha něco řešit se vyplatila. Byla mi vrácena celá částka zpět na účet a vše tímto uzavírám smírem a vzájemnou dohodou. Prostě, když se člověk stará a snaží se něčeho docílit, tak se to většinou podaří.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.