Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55538Zrušení další objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2022, před 3 lety

Lukáš Bešta

Znění stížnosti

Na základě telefonátu o bezplatném vyzkoušení produktů CBD a jablečného oleje mi byl doručen balíček se vzorky, ale automaticky je ve faktuře uvedena částka na další zásilku za 999 Kč. V telefonátu jsem se i ptal, zda nebudu muset dále nic hradit a rušit, což mi bylo potvrzeno. Další zásilka ale nejde žádným způsobem zrušit, jelikož heslo na online zákaznický servis (www.helpstander.eu) nefunguje a chybí kontaktní údaje společnosti, myšleno mail nebo telefonní kontakt.


Produkt

CBD Oil +Apple cider


Požadované řešení

Odstoupení ze smlouvy - zrušení dalších zásilek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 11:04, před 3 lety

Podle § 430 občanského zákoníku je jednání zaměstnance pro podnikatele závazné. Jestliže tedy bylo spotřebiteli slíbeno, že nebude muset nic platit, je tento slib závazným a podnikatel je povinen jej dostát.

Na stránkách společnosti je uvedené telefonní číslo + 420 227 191 219, jiný kontakt na české verzi stránek uvedený není. Společnost Stander Group na svých stránkách (https://www.standergroup.eu/#about) uvádí i e-mail info@standergroup.eu.

Nejjistějším řešením je zaslání doporučeného dopisu s dodejkou na adresu ul. Bodycha 87, Warszawa, Ursus, kde spotřebitel prokazatelně vypoví/odstoupí od smlouvy.

Závěrem dodáváme, že kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 15:10, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.