Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55543Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2022, před 3 lety

Věra Chodilová

Znění stížnosti

Na začátku října jsem si objednala dva tyčové vysavače s mopem značky Concept. 12.10.21 mi doručili pouze jeden vysavač s tím, že mám zaplacené oba dva. Objednávka byla přes internet. Hned v den dodání jsem volala kvůli reklamaci kde mi řekli že mám napsat email. Po několika vyměněných emailech a telefonátů to dospělo do té fáze že tam mám nahlášené číslo účtu s tím že mi vrátí peníze. To proběhlo 20.1.22 a od té doby se opět nic neděje.

Jedná se o částku 4 033 Kč


Produkt

Objednávka číslo : 9921526284


Požadované řešení

Vrácení peněz v co nejbližší době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2022 16:01, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2022 10:15, před 3 lety

Dobrý den,

zákazníkovi jsme poskytli veškeré dostupné informace - peníze budou vráceny dle domluvy.

Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 14:27, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2022 21:30, před 3 lety


Věra Chodilová

Dobrý den, zajímalo by mě do kdy budu čekat na vrácení peněz. Už uplynul další měsíc a stále se nic neděje. Jak dlouho budu ještě čekat? Děkuji za odpověď.
Chodilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2022 15:00, před 3 lety

Dobrý den,

u objednávky evidujeme zpracování požadavku na refundaci přes GoPay. Spotřebitel bude informován o termínu připsání platby přímo automaticky generovanou zprávou od platební brány. Prosíme tedy spotřebitele o kontrolu a potvrzení přijetí peněz.

Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2022 09:33, před 3 lety


Věra Chodilová

Dobrý den
peníze mi přišly na účet.
Děkuji Chodilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 14:42, před 3 lety

Dobrý den,

na základě vyjádření spotřebitelky prosíme o uzavření stížnosti.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2022 12:14, před 3 lety

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.