Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Na začátku října jsem si objednala dva tyčové vysavače s mopem značky Concept. 12.10.21 mi doručili pouze jeden vysavač s tím, že mám zaplacené oba dva. Objednávka byla přes internet. Hned v den dodání jsem volala kvůli reklamaci kde mi řekli že mám napsat email. Po několika vyměněných emailech a telefonátů to dospělo do té fáze že tam mám nahlášené číslo účtu s tím že mi vrátí peníze. To proběhlo 20.1.22 a od té doby se opět nic neděje.
Jedná se o částku 4 033 Kč
Objednávka číslo : 9921526284
Vrácení peněz v co nejbližší době.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zákazníkovi jsme poskytli veškeré dostupné informace - peníze budou vráceny dle domluvy.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Dobrý den, zajímalo by mě do kdy budu čekat na vrácení peněz. Už uplynul další měsíc a stále se nic neděje. Jak dlouho budu ještě čekat? Děkuji za odpověď.
Chodilová
Dobrý den,
u objednávky evidujeme zpracování požadavku na refundaci přes GoPay. Spotřebitel bude informován o termínu připsání platby přímo automaticky generovanou zprávou od platební brány. Prosíme tedy spotřebitele o kontrolu a potvrzení přijetí peněz.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Dobrý den
peníze mi přišly na účet.
Děkuji Chodilová
Dobrý den,
na základě vyjádření spotřebitelky prosíme o uzavření stížnosti.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.