Společnost


Protetika Plzeň s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5555Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2015, před 10 lety

anna Křížková

Znění stížnosti

26.11.14 jsem reklamovala zimní zdr.obuv,téměř nenošenou,zakoupenou 13.9.2013 ve zdrav.prodejně v Plzni, po slevě za 900,00 Kč.Bota po straně praskla a začal se odlupovat vrchní materiál.Reklamace byla zamítnuta s vyjádřením, že se jedná o mechanické poškození. Boty jsem měla možná 20x na nohou, jsou jako nové a k žádnému mechanickému poškození nedošlo.Na reklam.list prodavačka chybně uvedla datum zakoupení 5.3.2014, což jsem zjistila,až když se mi reklamace vrátila.


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz, výměnu bot nebo koupi jiných.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2015 09:39, před 10 lety

Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Byla-li reklamace uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím reklamace nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 16:19, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.