Společnost


CREATIVE DRESS Ltd.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55553Nechtějí vrátit peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2022, před 3 lety

Eva Huberová

Znění stížnosti

Dobrý den,
na internetu jsem od společnosti Creative zakoupila dva výrobky.Po dodání, výrobky neodpovídali tomu co propagují na stránkách,proto sem balík s věcmi vrátila a požadovala vrácení peněz.Obratila sem se na společnost. Komunikace převážně po mailech nebo mesengeru.Bylo mi napsáno,že mám balík poslat zpět na jejich DPD Depo (Měnín). Tady už nastal první problém na DPD mi nebylo možno balík poslat na jejich Depo,protože nebyla udaná kontaktní osoba a telefoni číslo.Když sem znovu společnost oslovila že nejde balík poslat přes společnost DPD,tak mi nebylo odpovězeno.Balik sem poslala přes Českou poštu ,mám doklad o poslání balíku.Balík byl převzat na jejich Depu v Měnine.Mám i ofocene trasování balíku i to,že balík někdo převzal.Prlřes 2 měsice se společností řeším vrácení peněz.Stále dokola mi píší že mě předají kolegům a že balík nemají.Že mají sídlo v Bulharsku.Poslala sem jak dokdal o poslání balíku, trasování balíku i to že ho někdo převzal.Komunikace je s touto společností velice špatná.Když sem jim několikrát psala, ať mi zašlou telefoni číslo,že bych to s nimi chtěla řešit,tak nereagují.
Objednávka byla vytvořena 10.11.2021.

15.11.2021 sem společnost poprvé oslovila,že chci reklamovat zboží a vrátit peníze.

Mockrát Děkuji Huberová


Požadované řešení

Vrácení financí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 11:56, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Bulharsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 15:26, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.