Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
trávil jsem v říjnu dovolenou na ostrově Réunion (francouzské území) a den před návratem mi ukradli batůžek s pasem, kreditní kartou, mobilem, foťákem a asi 60 €. Hned ten samý den jsem se mailem obrátil na pojišťovnu AXA, u které jsem si sjednal cestovní pojištění, tedy 12.10. 2021.
Od té doby AXA víceméně nijak nereagovala – kromě toho, že na řešení pojistných událostí mají 90 dnů – i když jsem jí zaslal požadované dokumenty.
Po návratu do Prahy, jsem pak zjistil, že mi zloději 9x vybírali z automatu, což mne stálo dalších 32 778 Kč. + 9x40 Kč za výběry z automatu. Tuto částku mi banka ERA nechce refundovat i když PIN nosím jen v hlavě. Navíc si musím nechat vystavit nový pas.
Jak jsem uvedl, AXA mi jen několikrát odpověděla, že na řešení pojistných událostí mají 90 dnů a nyní po jejich uplynutí, mi už na maily neodpovídají vůbec.
Nevím, kam jinam se mám obrátit o pomoc.
Děkuji předem
Jiří Binek
Číslo pojistné smlouvy: ***
nereaguje ani jeden z těchto mailů: info@axa-assistance.cz zakaznickalinka@axa-assistance.cz noreply@axa-assistance.cz ipus@axa-assistance.cz
vyplacení peněz z této pojistné události
|
Tweet |
Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, která je příslušným orgánem v oblasti neživotních pojištění (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz