Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v listopadu 2021 jsem byla na léčení v Mariánských Lázních a koupila přes tuto společnost (jinak to totiž nebylo možné - byli výhradními prodejci)
2 vstupenky na představení Talkshow Haliny Pawlovské 11.11.2021.
Paní Halina bohužel onemocněla a představení bylo zrušeno.
Od společnosti Ticket365 s.r.o. jsem dostala mail, že nám pošlou zprávu o náhradním termínu. Odpověděla jsem, že již z lázní odjíždím a prosím o vrácení peněz na můj bankovní účet. Myslím, že částka 860 Kč je poměrně vysoká (zvlášť pro důchodce), měla by se vrátit a tak bych přepokládala, že peníze budou poslány zpět, neboť bez vrácení peněz se jedná o nezákonné obohacení a to by si neměla dovolit žádná společnost.
Níže Vám posílám odpověď, kterou jsem dostala a musím říci, že jsem to zkusila do konce roku celkem 3x a vždy přijde to samé:
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za zaslaný e-mail, který dorazil v pořádku na zákaznický servis společnosti Ticket365.
Uděláme vše pro to, abychom Váš požadavek či dotaz zpracovali co nejdříve. Avšak vzhledem k množství dotazů v souvislostí epidemií Covid-19 se můžeme k Vaší odpovědi dostat až za několik pracovních dní. Prosíme o strpení.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
Zákaznický servis Ticket365
Musím se s takovým jednáním smířit, zdá se Vám to být v pořádku?
Asi určitě ne, ale má to vůbec nějaké řešení nebo budou zákazníky okrádat dál?
Děkuji za zveřejnění mé stížnosti, třeba to pomůže jiným lidem a už si od Ticket365 nic nekoupí!
Se srdečným pozdravem
Jitka Kornová
2 vstupenky v ceně celkem 860,- na představení Talkshow Haliny Pawlovské 11.11.2021
Jaké řešení?
Samozřejmě bych ráda dostala zpět své peníze. Máme 6 vnoučat, takže určitě vím na co je použít.
Děkuji
Jitka Kornová
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
V případě, že Portál Ticket 365 s.r.o., prodej pouze zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel by tedy nyní měl přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Musí tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
Přihláška se podává u soudu zásadně elektronicky, včetně příloh, a to na stanoveném formuláři, který je zveřejněn na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na stránkách insolvenčního rejstříku (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR), kde jsou obsaženy rovněž pokyny k vyplnění přihlášky.
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.
Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.