Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#55559Opakovaně zakoupené zkažené maso a plesnive potraviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2022, před 3 lety

Terezie Rašťáková

Znění stížnosti

Tímto bych chtěla podat stížnost na pobočkunám. Svornosti 6, 616 00 Brno-Žabovřesky. Prodavačky vědomě prodávají plesnive potraviny jako jsou tvaruzky, másla a podobe potraviny. Opakovaně jsem zakoupila zkažené kureci maso, které mělo být čestné, po otevření neskutečný zápach zkaženého masa.. Tento problém se týká také tvaruzku, kde byly 3 krabice které byly plesnive a přesto se prodávali, stejný problém u másla, čerstvé máslo, po otevření plesnive a žlukle.
Další stížnost se týká ne ochoty a arogance prodavaček, v životě jsem nezažila takový arogantní a opovrhujici přístup že strany prodavaček, na dotaz zda mi paní prodavačka pořadí u samoobslužné poklady mi bylo odpovězeno Ne nemam čas. Tento problém se týká pouze této pobočky V Brně.


Produkt

Zkažené potraviny, tvaruzky, čerstvé kureci maso, máslo,


Požadované řešení

Kontrola uskladnění a zacházení s potravinami na pobočce náměstí Svornosti 6, 616 00 Brno-Žabovřesky. A ověřeni zacházení se zákazníkem že strany zaměstnanců

Děkuji za vyřízení stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 12:29, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě, že má spotřebitelka podezření na zanedbání nebo porušování pravidel pro zpracování a skladování potravin, může se se svým podnětem obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Zde přikládáme link pro případné podání podnětu: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 15:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.