Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Tímto bych chtěla podat stížnost na pobočkunám. Svornosti 6, 616 00 Brno-Žabovřesky. Prodavačky vědomě prodávají plesnive potraviny jako jsou tvaruzky, másla a podobe potraviny. Opakovaně jsem zakoupila zkažené kureci maso, které mělo být čestné, po otevření neskutečný zápach zkaženého masa.. Tento problém se týká také tvaruzku, kde byly 3 krabice které byly plesnive a přesto se prodávali, stejný problém u másla, čerstvé máslo, po otevření plesnive a žlukle.
Další stížnost se týká ne ochoty a arogance prodavaček, v životě jsem nezažila takový arogantní a opovrhujici přístup že strany prodavaček, na dotaz zda mi paní prodavačka pořadí u samoobslužné poklady mi bylo odpovězeno Ne nemam čas. Tento problém se týká pouze této pobočky V Brně.
Zkažené potraviny, tvaruzky, čerstvé kureci maso, máslo,
Kontrola uskladnění a zacházení s potravinami na pobočce náměstí Svornosti 6, 616 00 Brno-Žabovřesky. A ověřeni zacházení se zákazníkem že strany zaměstnanců
Děkuji za vyřízení stížnosti
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě, že má spotřebitelka podezření na zanedbání nebo porušování pravidel pro zpracování a skladování potravin, může se se svým podnětem obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Zde přikládáme link pro případné podání podnětu: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx .
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.