Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
Obdržela jsem zásilku, kterou jsem si NEOBJEDNALA!!!
Přišla mi souprava snad na cvičení??? Je vyrobena z neoprenu, tílko a krátké kalhoty.
Cena zásilky byla 532,- Kč.
Jelikož jsem si objednala zásilku na adresu pracoviště, nebyla jsem přítomna u převzetí balíčku.
Toto zboží jsem si vůbec neobjednala.
Vzhledem k tomu, že trpím klaustrofobií - panický strach z malých, těsných, uzavřených prostor, neumím si představit, že bych se soukala do něčeho takového.
Mám OBJEDNANOU KAPESNÍ TISKÁRNU ČERNOBÍLÉ FOTOGRAFIE. Tam má být cena 538,- Kč.
Žádám o vrácení peněz.
Děkuji za vstřícné jednání. Růžena Hrdá
Na balíčku je pouze štítek s odesílatelem - HS PLUS d.o.o., P.O.BOX 13, 60010 Depo Brno 71 a adresátem - Mé jméno a telefon a adresa pracoviště, dále BEZDOKLAD=532Kčě
Žádám vrácení peněz. V balíčku dodané zboží, jsem si NEOBJEDNALA!!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále je možné obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.