Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den
dne 7.1.2015 v cca 16 hodin jsem uskutečnil bezhotovostní platbu platební kartou Komerční banky,na pobočce Kaufland Ostrava-Poruba.Částka 487.30 Kč mi však nebyla odečtena a nebyla ani provedena blokace příslušné částky na mám bankovním účtu,jako je obvyklé u většiny prodejců v České republice,ale i v zahraničí.Platba za uskutečněnou transakci mi byla zaúčtována a stržena až 12.1.2015 !!!!! Vzhledem k tomu,že tato částka je pro mne vcelku nezanedbatelná,způsobilo mi její pozdní zaúčtování značné problémy na mém bankovním účtu.Došlo k překročení limitu a tímto mi byla uložena smluvní pokuta 200 Kč.Tímto žádám o vysvětlení tohoto zpoždění.Jelikož jsem vaším častým zákazníkem,tak díky tomuto problému se z vaší společností nejspíš rozloučím!!!!
Děkuji Kovář Tomáš
Platba za nákup zboží.
Náprava výše jmenovaného problému a omluva za způsobené potíže,eventuelní finanční vyrovnání.
|
Tweet |
V případě plateb kartou záleží na druhu platebního terminálu. U tzv. offline plateb kartou nedochází k blokaci částky nebo zúčtování přímo, ale až poté, co obchodník zašle transakce ke zpracování. Lhůta k tomuto jednání ze zákona přímo neplyne, ale bývá stanovena dohodou mezi podnikatelem a bankou. Lze však mít za to, že doba 5 dnů nebude překračovat stanovenou dobu.
Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.