Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5558Pozdě odečtená platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

Tomáš Kovář

Znění stížnosti

Dobrý den
dne 7.1.2015 v cca 16 hodin jsem uskutečnil bezhotovostní platbu platební kartou Komerční banky,na pobočce Kaufland Ostrava-Poruba.Částka 487.30 Kč mi však nebyla odečtena a nebyla ani provedena blokace příslušné částky na mám bankovním účtu,jako je obvyklé u většiny prodejců v České republice,ale i v zahraničí.Platba za uskutečněnou transakci mi byla zaúčtována a stržena až 12.1.2015 !!!!! Vzhledem k tomu,že tato částka je pro mne vcelku nezanedbatelná,způsobilo mi její pozdní zaúčtování značné problémy na mém bankovním účtu.Došlo k překročení limitu a tímto mi byla uložena smluvní pokuta 200 Kč.Tímto žádám o vysvětlení tohoto zpoždění.Jelikož jsem vaším častým zákazníkem,tak díky tomuto problému se z vaší společností nejspíš rozloučím!!!!

Děkuji Kovář Tomáš


Produkt

Platba za nákup zboží.


Požadované řešení

Náprava výše jmenovaného problému a omluva za způsobené potíže,eventuelní finanční vyrovnání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 15:33, před 10 lety

V případě plateb kartou záleží na druhu platebního terminálu. U tzv. offline plateb kartou nedochází k blokaci částky nebo zúčtování přímo, ale až poté, co obchodník zašle transakce ke zpracování. Lhůta k tomuto jednání ze zákona přímo neplyne, ale bývá stanovena dohodou mezi podnikatelem a bankou. Lze však mít za to, že doba 5 dnů nebude překračovat stanovenou dobu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:11, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.