Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
UNIQA pojišťovna, a.s. odmítla plnit likvidaci škody v jakékoliv výši, která vznikla odcizením cenné věci (digitální fotoaparát v hodnotě 20000 Kč) v rámci loupežného přepadení se zbraní. Pojišťovna jako důvod uvádí, že pokud jsem neutrpěl újmu na zdraví, kterou bych měl doložil lékařskou zprávou, není důvod plnit likvidaci, protože pokud nedošlo k újmě na zdraví, nejedná se o loupežné přepadení. Byl jsem však v přímém ohrožení, bylo mi fyzicky kontaktně zabráněno v pohybu druhou osobou pod výhružkou použití připravené zbraně. Samozřejmě jsem se choval v situaci tak, abych újmu na zdraví neutrpěl. Zároveň trvám na tom, že se o loupežné přepadení jedná, protože situace všechny znaky loupežného přepadení obsahovala.
Cestovní pojištění ke kartě Raiffeisenbank
Požaduji likvidaci škody v plné výši.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.