Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#55582Neoprávněně naúčtovaný poplatek za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2022, před 3 lety

Ilona Hrdličková

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Neoprávněně stržené častky za služby které jsem neobjednala.
Jedná se o stržení částky dne 2.1.2022 99Kč (16:52) za službu od BRAIN-TEACHER. Službu jsem neobjednala. Jedná se o jakési předplatné za 99Kč na týden. Uvádí se "pošli ANO pro objednání". Pod tím je uvedeno (jako odpověď) ANO. Jak mohlo dojít k tomuto potvrzení? Nic jsem neobjednávala?

Další stržení částky došlo 9.1.2022 99Kč (16:42) reagovala jsem zablokování posílání prémiových SMS u svého operátora Vodafone.
Tentokrát došla sms s tím, že jestli chci zrušit poskytování služeb, mám poslat sms ve tvaru STOP BRAIN na číslo 90302. Na to jsem reagovala právě zablokováním posílání prémiových sms.

Další stržení 16.1.2022 99Kč (16:44)i přes blokaci.
Další stržení 23.1.2022 99Kč (16:42)
Další stržení 30.1.2022 99Kč (16:44)
Další stržení 7.2.2022 99Kč (16:43)

Za týden (ve stejný čas)určitě dojde k dalšímu stržení častky 99Kč.

Budu ráda když dojde ke zrušení "této služby" a peníze budou vráceny. K dnešnímu dni to delá 594 Kč.

Děkuji

Je to podvodné, trestné jednání.


Produkt

neoprávněné stržení částek z čísla 90302 Brain-Teacher (neobjednáno)


Požadované řešení

Vrácení stržených částek.U končení, neobjednaných, služeb Brain-Teacher z čísla 90302.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 13:47, před 3 lety

Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 15:33, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.