Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Znění stížnosti
Neoprávněně stržené častky za služby které jsem neobjednala.
Jedná se o stržení částky dne 2.1.2022 99Kč (16:52) za službu od BRAIN-TEACHER. Službu jsem neobjednala. Jedná se o jakési předplatné za 99Kč na týden. Uvádí se "pošli ANO pro objednání". Pod tím je uvedeno (jako odpověď) ANO. Jak mohlo dojít k tomuto potvrzení? Nic jsem neobjednávala?
Další stržení částky došlo 9.1.2022 99Kč (16:42) reagovala jsem zablokování posílání prémiových SMS u svého operátora Vodafone.
Tentokrát došla sms s tím, že jestli chci zrušit poskytování služeb, mám poslat sms ve tvaru STOP BRAIN na číslo 90302. Na to jsem reagovala právě zablokováním posílání prémiových sms.
Další stržení 16.1.2022 99Kč (16:44)i přes blokaci.
Další stržení 23.1.2022 99Kč (16:42)
Další stržení 30.1.2022 99Kč (16:44)
Další stržení 7.2.2022 99Kč (16:43)
Za týden (ve stejný čas)určitě dojde k dalšímu stržení častky 99Kč.
Budu ráda když dojde ke zrušení "této služby" a peníze budou vráceny. K dnešnímu dni to delá 594 Kč.
Děkuji
Je to podvodné, trestné jednání.
neoprávněné stržení částek z čísla 90302 Brain-Teacher (neobjednáno)
Vrácení stržených částek.U končení, neobjednaných, služeb Brain-Teacher z čísla 90302.
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.