Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den Vážený Dteste obracím se na vás s žádostí a radou jak postupovat při několikrát odloženém koncertě při žádosti o vrácení vstupného společnost odkazuje na pojišťovnu přitom pojišťovna uvedla důvody kdyby se pojištění na zakoupené vstupenky vztahovalo. Při dotazů na právníka mi bylo sděleno obrátit se na Vás na oddělení stížnosti a prosetrit z jakého důvodu nelze vrátit podle tvrzení společnosti peníze. Vstupenky byli pojištěné číslo pojistky 530****732. Číslo objednávky 202****606 pojištěné u Erv Evropská pojišťovna Křižíkova 237/36a 18600 Praha 8 Karlín.
Dekuji za odpověď s pozdravem Jelínek T.
Vrácení vstupného v celé výši.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Ticketlive PRO s.r.o., který prodej pravděpodobně pouze zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
tato akce nebyla zrušena, ale přeložena na náhradní termín, který je stanoven na 8.10.2022. Vaše vstupenky jsou na tento náhradní termín v platnosti. Detaily o akci naleznete zde: https://www.ticketlive.cz/cs/event/scooter-tour-2022-pardubice.
Done den
S náhradním termínem nesouhlasím není to první změna. Nadále tedy trvá moje žádost o vrácení vstupného navíc kdyz mám ještě pojištění vstupenek.
Děkuji Jelínek
Jestliže nedošlo ke zrušení akce, ale pouze ke změně termínu konání, jde o změnu v čase plnění. Takovou změnu není možné provést bez souhlasu spotřebitele, jde o jednu ze základních náležitostí každé spotřebitelské smlouvy (-čas, místo a způsob splnění závazku).
Nesouhlasil-li spotřebitel se změnou závazku, zanikl původní závazek pro nemožnost plnění. V takovém případě má podnikatel povinnost bezodkladně vrátit spotřebiteli cenu za vstupenku. Neučiní-li tak, může spotřebitel požadovat navíc i úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Rovněž je možné nárok vymáhat soudní cestou. K zastupování je vhodné využít služeb advokáta (www.dtest.cz/advokati).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost vyjádření se.
Dobrý den, bohužel změny termínů či způsoby refundace nespadají do našich kompetencí, jelikož nejsme pořadatel události. My jsme oprávněni vracet vstupné uhrazené Zákazníkem výhradně ve výši a za stanovených podmínek na základě příkazu Pořadatele. V našich všeobecných podmínkách naleznete, že pořadatel si vyhrazuje právo změny termínu konání, místa konání či programu Akce.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den jelikož TickeLive stále odmítá vrácení peněz i přesto že mám pojištení a neustále odpovídá to samé není snimi konstruktivní řeč.Ani přes Váši pomoc stále nic takže v nejbližších dnech bude společnosti poslána předžalobní výzva prostřednictvím mého právního
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji v případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
TicketLive dělá stále mrtvého brouka i přes opakovanou výzvu od ČOI věc se tedy nejspíše dostane až před soud. Pokud se TickeLive k tomu nepostaví čelem ještě na to má čas..
Doporučujeme spotřebiteli, aby se paralelně obrátil ještě na pořadatele akce. Vůči němu může uplatňovat totožné nároky - záleží totiž na tom, kdo je v současné době držitelem spotřebitelových peněžních prostředků.
Stížnost nyní přeřazujeme na zprostředkovatele prodeje vstupenek - společnost Ticketlive PRO s.r.o. - aby měla možnost spotřebiteli sdělit, zda zadržuje jeho peněžní prostředky, či zda tyto peněžní prostředky zadržuje v současné době pořadatel.
Podle odpovědi může spotřebitel činit další kroky. Jestliže k odpovědi nedojde, může spotřebitel řešit celou záležitost s oběma subjekty naráz (jak se zprostředkovatelem prodeje vstupenek, tak s pořadatelem kulturní akce).
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.