Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55590Špatné markování zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2022, před 3 lety

Martina Froňková

Znění stížnosti

Dnes jsme byli nakupovat v Penny marketu v Klášterci nad Ohří. Mezi našm zbožím byla i bílá ředkev ve svazku, stála 29,9. Až doma jsme bohužel zjistili, že nám jí pokladní naúčtovala 3x !!!, tudíž svazek bílé ředkve nás vyšel na neskutečných 90 Kč. A to není poprvé, co se nám něco podobného stalo. Cca o měsíc dříve nám ta stejná pokladní místo jednoho mléka naúčtovala tři.
Ano, je naše chyba, že jsme si nezkontrolovali účtenku ihned, to uznávám. Na druhou stranu by si mělo Penny lépe školit své pokladní! Tímto okrádají zákazníky!! Kolik jim to asi hodí měsíčně, když se denně pokladní párkrát takto splete?? Pokud se nám to stane znovu, podáme podnět na ČOI.


Produkt

Svazek bílé ředkve - cena 29,9, neoprávněně naúčtováno 3x !


Požadované řešení

Vrácení peněz při příštím nákupu po předložení účtenky.
Lepší proškolení pokladních.
Pokud se nám to stane znovu, podáme podnět na ČOI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 14:26, před 3 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 15:54, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.