Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 16.12.2021 mě zavolala paní E. Z. s možností změny internetu s HD na 5G LTE, zmenu jsem uvítal a přijal. Když jsme si vše domluvili, ten den se mne ozvala paní co zařizovala montáž. Montáž proběhla 23.12.2021.
Zatím všechna čest! Vše klapalo jak má i s domluvou nebyl problém.
Když jsem s paní E. Z. řešil další telefonní číslo do 02 Spolu pro čtyři, tak jsme do omluvili že zašle simkartu a já ji pošlu oku kod pro převod čísla. Simka dorazila, oku kod jsem poslal a 4 dny se nic nedělo. Tak jsem volal na O2 operátora kde mě bylo zděleno že to paní Z. předají a budou urgovat aby se ozvala. Po 2 dnech přišel email že má paní dovolenou a v jak příjde do práce v Pondělí, bude hned řešit. Paní se neozvala jak řekla, ani po týdnu se nic nedělo, tak týden na to jsem to začal řešit přes jiného operátora který měl zájem tuhle situaci řešit a také ji vyřešil. Vše musel stornovat, poslat novou simkartu, pak vše nastavil a nebyl problém.
Problém nastal ve vyučtování za Leden 2022 kde přišla faktura na necelích 7 000kč. Nestačil jsem se divit, bylo zaučtováno celé doplacení modemu který jsem měl na splátky za 99kč u starého internetu HD.
Proč mě nikdo neřekl že se to musí celé jednorázově doplatit? Proč nikdo neinformoval o téhle skutečnosti? Mám 2 malé děti, hypotéku, ženu na mateřské a opravu takovou sumu zaplatit je pro mne velký problém. Snažil jsem se to dnes 7.2.2022 řešit jestli s tím nejde něco dělat a bylo mě řečeno že ne! Tak proč nemohu nadále splácet 99kč / mesíc když jejich služby nadále využívám?
Opravdu mě to nabouralo rodinný rozpočet a nevím jak ho mám řešit, protože na nej momentálně nemám.
Stížnost na paní Z. - neupné informace, nekomunikuje
Rád bych dostal celé doplacení modemu zpět na měsíční splátky a vůbec se mi nelíbí jednání když u O2 mám 4x paušál, O2TV + set-to-box, internet 5G LTE, určitě i jako omlovu bych přijal stálou slevu na všechny služby.
|
Tweet |
Jednání zaměstnance podnikatele zavazuje podle § 430 občanského zákoníku. Spotřebitel má tak právo domáhat se plateb tak, jak si je dohodl se zaměstnancem - tedy ve splátkách. V uvedeném případě se domníváme, že mohlo dojít k chybě v interní komunikaci společnosti, když smlouvu se spotřebitelem uzavíral jiný zaměstnanec, než který k tomu byl původně určen. To nicméně nezbavuje společnost povinnosti dostát svého závazku.
Vzhledem k tomu, že spotřebiteli došlo vyúčtováni, se kterým nesouhlasím může jej u poskytovatele služby (tedy O2 Czech republic a.s.) reklamovat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
velmi nás vzniklá situace mrzí a omlouváme se, pokud při změně služby nebyly poskytnuté informace o deaktivaci splátek.
Ke zrušení splátkového kalendáře dochází automaticky při zrušení služby na kterou jsou vázány což je právě vaše původní připojení.
Bohužel jej nemůžeme u nově zřízení, zachovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den pane Šimeček,
A aspon nejaka kompenzace za takovou situaci kdyz od Vas mam hodne sluzeb? Chyba je na Vasi strane tak by jste se timto mohli nejak omluvit..
S pozdravem Hlavička Zdeněk
Hezký den,
co byste řekl tomu, kdybych vám na dva měsíce nastavil O2 TV Zlatou za aktuálně nastavených podmínek.
Měl byste k dispozici kompletní programovou nabídku. Před skončením zvýhodněného období by vám přišla SMS ohledně možnosti změny zpět na tarif Stříbrná.
Co vy na to?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den,
To zni lakave :-) ale spuhlasil bych kdyby to bylo na 6 mesicu :-)
Pak bych to bral za uzavrenou vec.
S pozdravem Z.H.
Dobrý den, zvýhodněnou nabídku můžeme nastavit pouze ve formě, kterou uvedl kolega. Tedy O2 TV Zlatá za cenu O2 TV Stříbrné na 2 měsíce. Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2
Dobry den,
Tak nastavte 3x opakovani po 2 mesicich.
Neni to zas takovy problem snad?
Dekuji
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.