Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si u firmy A1 - Point s.r.o. přes internet hasicí přístroj práškový, náplň 6 kg. Za cca 3 dny přišla krabice se zbožím a fakturou, bylo zaplaceno dobírkou 826.- Kč. V krabici však bylo jiné zboží - 3 kusy hasicích přístrojů s náplní 1 kg. Na přiložené faktuře však bylo to, co jsem objednal. 8.1.2015 jsem reklamoval emailem, 9.1. znova na jinou uvedenou adresu, automat mi odpověděl, že mám volat na číslo 606217002. Tam však nikdo nezvedá.
Tomáš Čapek
CZP 61358 -A1 - Hasící přístroj práškový 6 kg
Dodat urychleně to, co bylo objednáno, komunikovat!
|
Tweet |
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení může být realizováno bez uvedení důvodu. Tomu však nebrání, aby spotřebitel jako důvod k odstoupení uvedl nesplněnou jakost při převzetí. Dle § 1832 občanského zákoníku je prodávající povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Lze uplatnit i reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí (dodané zboží neodpovídá objednávce). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Reklamaci je nutné uplatnit v souladu s reklamačím řádem, ve kterém by prodávající měl splnit povinnost vyplývající z § 13 zákona o ochraně spotřebitele. Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Spotřebitel by měl zboží prodávajícímu zaslat k posouzení, je-li zde evidentní rozpor s kupní smlouvou, prodávající by měl zaslat spořebiteli zboží odpovídající smlouvě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.