Společnost


Drama Production s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55603Zrušená Talkshow a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2022, před 3 lety

Světla Nováková

Znění stížnosti

Dne 7.10.2021 jsem zakoupila dvě vstupenky na Talkshow Miroslava Donutila, které se mělo uskutečnit dne 12.10.2021 v sále KD Vltava v Českých Budějovicích.
V den představení mi přišel mail od fa Ticket365 s.r.o., kde mi bylo oznámeno, že jsou nuceni přesunout Talkshow Miroslala Donutila na náhradní termín z důvodu náhlé nemoci účinkujícího, s tím, že mi nový termín představení bude upřesněn v následující dnech. Toto byl první a zároveň poslední mail, který jsem od firmy dostala. V Lednu 2021 jsem žádala mailem o zaslání nového termínu představení, ale už se vrátila pouze automatická zpráva o nedoručitelnosti.
Peníze za zakoupené vstupenky nebyly k dnešnímu dni vráceny.
Zjistila jsem, že majitel firmy Ticket 365, s.r.o. a Drama Production s. r. o., IČO 09627618 - pan Rostistav Meier je v insolvenci.


Produkt

Talkshow Miroslava Donutila, KD Vltava, Fr.Ondříčka 1243, Č. Budějovice dne 12.10.2021


Požadované řešení

Požaduji vrácení uhrazených peněz ve výši 687,-Kč za zrušenou Talkshow Miroslava Donutila v Českých Budějovicích.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 15:23, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl společnosti Drama Production s.r.o. vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhne 21. 3. 2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B74183BD83657E05333F21FAC3692) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatní svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 08:59, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.