Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
stává se opakovaně,že není tisk dodán do 7.30 jak je uvedeno ve smluvních podmínkách.
Jelikož se jedná o opakované nedodržení smluvních podmínek jsem nucen uplatnit tuto reklamaci a žádám o plnou náhradu za tzv. nedodané zboží.
Děkuji za vyřízení
S pozdravem
R.Jedlička
denní tisk MF dnes
Kompenzace formou snížení platby následující měsíc tj. v daném případě za 03.2022.R.Jedlička
|
Tweet |
Nedoručí-li vydavatel noviny řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.