Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55615Opakovaně nedodaný tisk ve dnech 31.01.2022, 7. a 8.02.2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2022, před 3 lety

Rudolf Jedlička

Znění stížnosti

Dobrý den,
stává se opakovaně,že není tisk dodán do 7.30 jak je uvedeno ve smluvních podmínkách.
Jelikož se jedná o opakované nedodržení smluvních podmínek jsem nucen uplatnit tuto reklamaci a žádám o plnou náhradu za tzv. nedodané zboží.
Děkuji za vyřízení
S pozdravem
R.Jedlička


Produkt

denní tisk MF dnes


Požadované řešení

Kompenzace formou snížení platby následující měsíc tj. v daném případě za 03.2022.R.Jedlička


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 13:06, před 3 lety

Nedoručí-li vydavatel noviny řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.