Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Potřebovala bych deaktivovat číslo, tak jak majitelka byla tady na návštěvě, česky nemluví, už 2 měsíc v zahraničí a učtenky z nejasného důvodu chodí na moji adresu.
Volala jsem na Vaši linku, bylo mi řečeno, že služby může zrušit jenom majitelka, která aktuálně už 2 měsíce mimo ČR, ani nemluví česky, kod ani heslo nemáme.
Snad jesli učtenky za nepoužívané služby mám platít já, tak by měla být možnost jak jinak je zrušit?
DEAKTIVACE
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti může smlouvu vypovědět pouze "oprávněná osoba". Domníváme se, že žádost společnosti o to, aby službu vypověděla stejná osoba, která ji objednala a na jejíž jméno běží, není nepřiměřená.
Domníváme se však, že by také mělo být možné smlouvu vypovědět i na základě plné moci poskytnuté majitelkou - doporučujeme se o této možnosti a případných dalších požadavcích informovat, neboť nemožnost výpovědi jinak než osobně nám již nepřiměřená přijde.
V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů u Českého telekomunikačního úřadu (více informací zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu).
Dobrý den, paní Pilipovich, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Smlouvu může skutečně ukončit pouze vlastník smlouvy nebo 3. osoba na základě ověřené plné moci. V případě mobilního čísla je možné smlouvu ukončit i prostřednictvím e-mailu, kde se vlastník smlouvy ověří administrátorským heslem. Komunikovat s námi může prostřednictvím své internetové samoobsluhy https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Přihlašovací údaje zákazník obdrž v den aktivace smlouvy – čísla. Vyúčtování je zasíláno dle dohody na kontaktní adresu nebo místo instalace. Pokud tedy majitelka smlouvy uvedla Vaši adresu, je vše zasíláno na tuto udanou adresu. Případné pohledávky jdou však vždy za vlastníkem smlouvy. Na našich stránkách https://www.vodafone.cz/pece/ naleznete návody, informace a odpovědi na nejčastější otázky. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.