Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55622Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2022, před 3 lety

Petra Chalupová

Znění stížnosti

14.12.2021 zakoupena na e-shopu postel Xelo 121-0399/005 a 2 rošty.Potvrzení o uhrazení platby 16.12.2021. Objednávka 9310108207.
Termín dodání 4 týdny. Oba rošty dodány.
Na konci ledna 2022 vznesen emailový dotaz kdy bude dodána postel.
Nikdo nereagoval.Jen odpověď od robota o přijetí dotazu.
Potom jsem telefonovala na zákaznickou linku téměř každý den. Upozorňuji, že postel inzerují jako skladem více než 10ks......
Na lince pouze výmluvy, nějaká informace , že jsem objednávku stornovala což je hloupost vždy jsem se jen dotazovala na dodací termín.
Pak nějaké storno storna atd.
Chci jen informaci kdy mi bude dodána uhrazená postel která je skladem.
Ve skladu také nikdo nebere telefon.
Nikdo se mi nikdy neozval, neomluvil, neinformoval ............


Produkt

121-0399/005 Rám postele Xelo


Požadované řešení

Chci dodat objednané a uhrazené zboží.
Prosím o zaslání přesného datumu kdy bude zboží odesláno, včetně čísla zásilky přepravní společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 10:20, před 3 lety

Jestliže spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, má prodávající povinnost zboží dodat. Na plnění je 30denní obecná lhůta, nedohodnou-li se strany jinak. V případě, kdy se na lhůtě nedohodnou vůbec, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned Vzhledem k tomu, že zde dohodnutá lhůta přibližně odpovídá obecné lhůtě, má prodávající povinnost dodat ve zmíněné 30denní lhůtě, poté se ocitá v prodlení. Ve chvíli, kdy prodávající zboží nedodá včas, spotřebitel na tuto skutečnost upozorní a poskytne přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Tuto lhůtu lze poskytnout i mlčky.

Pokud prodávající zboží nedodá ani v dodatečné lhůtě poskytnuté spotřebitelem, vzniká spotřebiteli nárok na odstoupení podle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny si vrátit poskytnutá plnění. V tomto případě by tedy spotřebitelka musela vrátit již dodané rošty a společnost by jí musela vrátit peníze.

Nereaguje-li prodávající na e-maily ani telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2022 11:04, před 3 lety

Dobrý den,

se zákazníkem jsme se již spojili a věc vyřídili.

Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:08, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2022 11:11, před 3 lety


Petra Chalupová

Právě mě kontaktoval někdo z Okay. Domluvili jsme se na vrácení peněz. Doufám , že slib dodrží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2022 11:56, před 3 lety

V tomto případě tedy prosím spotřebitele o potvrzení v okamžiku přijetí peněz. Za tímto účelem přeřazujeme stížnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2022 05:49, před 3 lety


Petra Chalupová

Včera 9.2.2022 v odpoledních hodinách jsem od společnosti OKAY dostala zpět peníze za nedodané zboží.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2022 12:09, před 3 lety

Dobrý den,

prosíme na základě vyjádření spotřebitelky dTest o uzavření, jelikož spotřebitelka možnosti uzavření stížnosti nevyužila.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 12:13, před 3 lety

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.