Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Reklamoval jsem 2ks chytrého setopboxum který neuměl to, co přímo MALL prezentoval na stránkách. I přes to, že jsem reklamoval produkt přesně dle určeného postupu MALL, závadu popsal, jako pro debila, tak mi nebyla uznána. Odeslal jsem tedy zboží znovu a s informací, že pokud mi to opět zašlou zpět s neuznanou reklamací, tak jdu dávat ihned na ČOI, do televize atd... Po té, co jsem se spojil s tiskovou mluvčí, že si chci nahrát rozhovor, proč se MALL takto chová k zákazníkům, abych to mohl odeslat do televize mi najednou přišel mail, že mi teda jako vyjdou vstříc a uznají reklamaci na kterou jsem měl jasný nárok.
A co je nejvtipnější, tak MALL mi smazal záložku u mého účtu na reklamace, takže se už ani nepodívám do historie reklamace.
AMIKO A5 Combo
Jelikož jsem (byl jsem) častý a nemalý maloobchodní zákazník MALL, tak měli bez keců reklamaci uznat a protože se nejednalo o závadu, která šla opravit, tak měli prostě vrátit peníze.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá popisu (resp. objednávce), může jej spotřebitel reklamovat. V případě zamítnuté reklamace má možnost obrátit se na soudního znalce a v případě úspěchu získá posudek, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vzhledem k tomu, že společnost reklamaci následně sama uznala, domníváme se, že již společnost naplnila svoji povinnost. Jestliže reklamace trvala déle než obecnou 30denní lhůtu, může spotřebitel požadovat přiměřenou kompenzaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
je mi líto nepříjemností se zbožím zakoupeným u nás. Bohužel celé nedorozumění vzniklo tím, že jste k reklamaci neuvedl velmi podstatnou informaci a to že menu zboží není v češtině. Bohužel se jednalo o chybnou informaci na našich stránkách a právě z tohoto důvodu Vám byla po Vašem pozdějším upozornění vrácena platba.
S pozdravem,
Hana
overeno@mall.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.