Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#55628Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2022, před 3 lety

Libor Černík

Znění stížnosti

Reklamoval jsem 2ks chytrého setopboxum který neuměl to, co přímo MALL prezentoval na stránkách. I přes to, že jsem reklamoval produkt přesně dle určeného postupu MALL, závadu popsal, jako pro debila, tak mi nebyla uznána. Odeslal jsem tedy zboží znovu a s informací, že pokud mi to opět zašlou zpět s neuznanou reklamací, tak jdu dávat ihned na ČOI, do televize atd... Po té, co jsem se spojil s tiskovou mluvčí, že si chci nahrát rozhovor, proč se MALL takto chová k zákazníkům, abych to mohl odeslat do televize mi najednou přišel mail, že mi teda jako vyjdou vstříc a uznají reklamaci na kterou jsem měl jasný nárok.

A co je nejvtipnější, tak MALL mi smazal záložku u mého účtu na reklamace, takže se už ani nepodívám do historie reklamace.


Produkt

AMIKO A5 Combo


Požadované řešení

Jelikož jsem (byl jsem) častý a nemalý maloobchodní zákazník MALL, tak měli bez keců reklamaci uznat a protože se nejednalo o závadu, která šla opravit, tak měli prostě vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 13:48, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá popisu (resp. objednávce), může jej spotřebitel reklamovat. V případě zamítnuté reklamace má možnost obrátit se na soudního znalce a v případě úspěchu získá posudek, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vzhledem k tomu, že společnost reklamaci následně sama uznala, domníváme se, že již společnost naplnila svoji povinnost. Jestliže reklamace trvala déle než obecnou 30denní lhůtu, může spotřebitel požadovat přiměřenou kompenzaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2022 21:24, před 3 lety

Dobrý den,

je mi líto nepříjemností se zbožím zakoupeným u nás. Bohužel celé nedorozumění vzniklo tím, že jste k reklamaci neuvedl velmi podstatnou informaci a to že menu zboží není v češtině. Bohužel se jednalo o chybnou informaci na našich stránkách a právě z tohoto důvodu Vám byla po Vašem pozdějším upozornění vrácena platba.

S pozdravem,

Hana
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 10:02, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 14:37, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:56, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.