Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Placená zásilka ze Švýcarska na základě mé e-shop objednávky - po jejím příchodu na tzv. "Specializovaný útvar vyměňovací pošta Praha 120" jsem na pokyn poštovního deklaranta vyplnil elektronický formulář, bylo mi vyměřeno clo a následně mi bylo písemně e-mailem sděleno, že zásilka byla propuštěna ze "Zvláštního režimu" do volného oběhu a dne 26.10.2021 měla být údajně vypravena na příslušnou dodací poštu, odkud bude doručena na moji adresu uvedenou na zásilce. Do dnešního dne jsem však od České pošty avizovanou zásilku neobdržel. Dodací pošta registruje poslední pohyb zásilky na tzv. "Specializovaném útvaru vyměňovací pošta Praha 120", ti naopak tvrdí, že zásilka již u nich není, že se mám pozeptat na příslušné dodací poště... a tak stále dokola. Můj zcela jistě ne ojedinělý případ dokazuje stálou funkční nepřipravenost s neodpovídajícím interními postupy České pošty vůči svým zákazníkům...
Dobrý den pane Šmído,
zásilka CP723691285CH byla vyclena a byla vypravena na Vaši dodací poštu a bude Vám doručována na Vaši adresu.
S2 - Nasnímána při výstupu z SPU 22000 specializovaný útvar vyměňovací pošta Praha 120 26.10.2021 09:22:05 26.10.2021 14:25:41
--
náhradní díly na motocykl BMW R100R, materiál korek, plast, kov
Lítostivých odpovědí od s veřejností styčných výkonných pracovníků České pošty mám několi; a balíček s objednaným, zaplaceným a procleným zbožím od 26.10.2021 do 9.2.2022 stále nedoručen. Požaduji po České poště, jako zprostředkovateli služby doposud nedoručené předmětné dodávky CP723691285CH, uzavření případu buďto dodáním zboží na moji průvodní adresu nebo plnou náhradu mé osobě způsobené škody Českou poštou.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.