Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.12.2014 jsem bezhotovostně zaplatila objednané zboží za 516kč na účet firmě Foglik s.r.o.Nejenže jsem dodnes zboží neobdržela ale p.S. mi neustále nebere telefony a na firmě mi nikdo na několik emailů ohledně objednávky nedokázal ani odpovědět.Podávám trestní oznámení.Bártová
dva kusy séra Termogel+dva kusy aktivátoru růstu řas.
Samozřejmě bych ráda obdržela zboží,nebo částku 516kč zpět na účet.
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila:
Moje stížnost je vyřešena.Zboží po mnoha intervencích a sepsání stížnosti na tomto webu bylo dodáno.