Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22.8.2021 jsem objednala mimo jiné 2 kuchyně, byla mi dodána pouze jedna, druhou jsem urgoval až do října, pak mi bylo sděleno, že kuchyň,ztratil přepravce Gais a že mi vrátí peníze. Doteď jsem peníze ani a ani vyjádření neobdržela. Na emaily nereagují. Po telefonu mi je Vzdy sděleno, že to předali vedení. Už je to půl roku a stále nic.
Kuchyně Brick 240 katalogové číslo 157-0490/009
Prosím o urychlené vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že nebylo dodáno a dle vyjádření společnosti ani dodáno nebude, neboť bylo ztraceno, má spotřebitel právo na vrácení finančních prostředků. Vrácení peněz má proběhnout v přiměřené době - vzhledem k tomu, že je to již půl roku, domníváme se, že přiměřená doba již uběhla.
Protože spotřebitel uvádí, že telefonáty jsou bezvýsledné a na e-maily společnost nereaguje, doporučujeme společnost kontaktovat doporučeným dopisem s dodejkou. Další možností je zaslání předžalobní výzvy dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
záležitost evidujeme jako vyřízenou vrácením peněz, se zákazníkem jsme byli po celou dobu aktivně v kontaktu.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.