Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55644Ne dodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2022, před 3 lety

Marcela Šádková

Znění stížnosti

Dne 22.8.2021 jsem objednala mimo jiné 2 kuchyně, byla mi dodána pouze jedna, druhou jsem urgoval až do října, pak mi bylo sděleno, že kuchyň,ztratil přepravce Gais a že mi vrátí peníze. Doteď jsem peníze ani a ani vyjádření neobdržela. Na emaily nereagují. Po telefonu mi je Vzdy sděleno, že to předali vedení. Už je to půl roku a stále nic.


Produkt

Kuchyně Brick 240 katalogové číslo 157-0490/009


Požadované řešení

Prosím o urychlené vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 14:23, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že nebylo dodáno a dle vyjádření společnosti ani dodáno nebude, neboť bylo ztraceno, má spotřebitel právo na vrácení finančních prostředků. Vrácení peněz má proběhnout v přiměřené době - vzhledem k tomu, že je to již půl roku, domníváme se, že přiměřená doba již uběhla.

Protože spotřebitel uvádí, že telefonáty jsou bezvýsledné a na e-maily společnost nereaguje, doporučujeme společnost kontaktovat doporučeným dopisem s dodejkou. Další možností je zaslání předžalobní výzvy dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2022 09:20, před 3 lety

Dobrý den,

záležitost evidujeme jako vyřízenou vrácením peněz, se zákazníkem jsme byli po celou dobu aktivně v kontaktu.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2022 16:22, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:35, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.