Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si u této společnosti online tři vstupenky na Kaktusový květ, které nebylo odehráno a do dnešního dne mi nebyla vrácena zaplacená částka 1650Kč. Poslední mail od této společnosti mi přišel 3.12.2021 s ujištěním brzkého vyřízené. Od této doby se již neozvali a všechny moje maily se vracejí, jako nedoručitelné. Tel. číslo není uvedeno. Jedná se o pobočku ve Frýdku-Místku.
3 vstupenky na Kaktusový květ, datum konání mělo být 31.10.2021 v kině v Holešově
Žádám o vrácení částky 1650Kč na účet, ze kterého platba proběhla.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl společnosti Drama Production s.r.o. vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhne 21. 3. 2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B74183BD83657E05333F21FAC3692) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatní svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.