Společnost


Drama Production s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55646Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2022, před 3 lety

Jitka Zábojová

Znění stížnosti

Koupila jsem si u této společnosti online tři vstupenky na Kaktusový květ, které nebylo odehráno a do dnešního dne mi nebyla vrácena zaplacená částka 1650Kč. Poslední mail od této společnosti mi přišel 3.12.2021 s ujištěním brzkého vyřízené. Od této doby se již neozvali a všechny moje maily se vracejí, jako nedoručitelné. Tel. číslo není uvedeno. Jedná se o pobočku ve Frýdku-Místku.


Produkt

3 vstupenky na Kaktusový květ, datum konání mělo být 31.10.2021 v kině v Holešově


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 1650Kč na účet, ze kterého platba proběhla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 14:51, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl společnosti Drama Production s.r.o. vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhne 21. 3. 2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B74183BD83657E05333F21FAC3692) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatní svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 09:23, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.