Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes jsem od vás obdržela olej CBD.
Při telefonickém hovoru s vaší operátorkou jsem byla ubezpečena, že si nic nemusím objednávat, jen abych vyzkoušela. Paní se nedala odbít. Lituji, že jsem ji nepoložila telefon. Ušetřila bych si starosti.
A proto vám oznamuji, že jsem s vámi žádnou smlouvu písemně ani po telefonu neuzavřela,. a tudíž si nepřeji nic dalšího zasílat.
Na faktuře číslo *** je uvedeno, že za zaslané nemám nic hradit.
Dále je zde uvedeno datum, do kdy je možné zrušit další zásilku, a to je do 24.2.2022.
Další zboží mi nezasílejte. Nepřeji si to a vámi avizovanou smlouvu RUŠÍM ke dni 09.02.2022.
Heslo pro zákaznický servis pro Internet ***
Žádám vás o písemné potvrzení, že smlouva na mé jméno byla zrušena a že vám nic nedlužím.
V opačném případě se obrátím na právnickou poradnu a celý případ předám k vyřízení. právníkům.
Doufám, že tohoto postupu nebude zapotřebí.
Očekávám, že moji žádost vyřídíte co nejdříve, nejpozději do 3 pracovních dnů. A již mě nebude kontaktovat s vašimi nabídkami.
S pozdravem
Jarka Vacková
Rychlá odpověď
CBDolej
Jak jsem výše uvedla, již mi nic neposílejte a zrušte smlouvu o které nevím.
|
Tweet |
Podle § 430 občanského zákoníku je jednání zaměstnance pro podnikatele závazné. Jestliže tedy bylo spotřebiteli slíbeno, že nebude muset nic platit, je tento slib závazným a podnikatel je povinen jej dostát.
Na stránkách společnosti je uvedené telefonní číslo + 420 227 191 219, jiný kontakt na české verzi stránek uvedený není. Společnost Stander Group na svých stránkách (https://www.standergroup.eu/#about) uvádí i e-mail info@standergroup.eu.
Nejjistějším řešením je zaslání doporučeného dopisu s dodejkou na adresu ul. Bodycha 87, Warszawa, Ursus, kde spotřebitel prokazatelně vypoví/odstoupí od smlouvy.
Závěrem dodáváme, že kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.