Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#55649Energie,a plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2022, před 3 lety

Ganna Chopei

Znění stížnosti

Zvýšení kWh na energií, a plynu


Požadované řešení

Prosím o přepočítat faktur u č *** jsou tam nesrovnalostí z výpočtem kWh děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 15:00, před 3 lety

Jestliže vyúčtování energií podle spotřebitele neodpovídá realitě, má možnost učinit reklamaci vyúčtování. Dodavatel energií má poté povinnost reklamaci vyřídit ve lhůtě 15 dnů.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele (přeplatek) bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2022 10:35, před 3 lety

Zákazník byl z naší strany informován o výsledku reklamace:
Dobrý den,
rádi bychom Vás informovali o uzavření Vaší reklamace, jejímž předmětem byl nesouhlas s konečnými stavy. Na naši žádost o prověření, nám distributoři zaslali následující stanoviska:
Pro odběrné místo EAN 859182400602285794, distribuční společnost ČEZ Distribuce, a. s.
"Na základě interní analýzy, kdy k datu 25.10.2021 evidujeme přímý odečet, jsme přistoupili k opravě původního odhadu k datu 13.10.2021 ze stavu 19956 kWh na 20917 kWh ve vysokém tarifu. Provedená oprava zajistila rovnoměrné rozložení spotřeby elektřiny na odběrném místě. S ohledem na výše uvedené a z důvodu nedodržení lhůty pro nahlášení samoodečtu dle § 38 odst. 4 vyhlášky č. 408/2015 Sb., k požadované opravě nebude přistoupeno."
Pro odběrné místo EIC 27ZG200Z0032899G, distribuční společnost GasNet, s.r.o.
"Na základě zjištěných skutečností byla Vaše reklamace vyhodnocena jako neoprávněná. Provedli jsme kontrolní propočet a odhad k 16.10.2021 odpovídá zákazníkem dodanému kontrolnímu odečtu 10290 m3 z 22.11.2021. Opravu dle Vámi dodaného stavu nebudeme provádět."
Na základě výše uvedených vyjádření reklamaci tímto sdělením uzavíráme, faktury zůstávají v platnosti v plném rozsahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:58, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.