Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#5565Nižší tarif

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

Pavlína Slabá

Znění stížnosti

Dobrý den,po několika návštěvách na pobočce vodafone v Liberci mi doposud nebyl snížen tarif,ikdyž jsem Vaším zákazníkem spoustu let. Proto Vás naposledy tímto žádám o snížení tarifu na neomezené volání a neomezené smsky. Děkuji a doufám za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Vyřídit co nejdřív.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 11:02, před 10 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel požádat o změnu smlouvy, která by měla být realizovaná co nejdříve, nejpozději do jednodo týdne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2015 10:27, před 10 lety

Hezký den, paní Slabá,

na to se samozřejmě podíváme, a pokud tomu nebrání např. nastavení smlouvy, určitě vám změnu tarifu na jiný zařídíme. Napište nám prosím do Centra péče přes http://tam.je/formular, abychom to mohli vyřídit.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2015 18:15, před 10 lety


Pavlína Slabá

Jelikož na Vašem odkazu se nemohu dostat na formulař,proto Vas tímto žádám o nižší tarif,jak jsem již psala,nebo po mnoha letech budu muset odejít od Vaší společnosti. Neomezený tarif s voláním do všech sítí a neomezené smsky do všech sítí je za částku 400kč. Ne jeden muj známý má tento tarif. Děkuji s pozdravem P.Slabá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2015 13:29, před 10 lety

Pěkné odpoledne, paní Slabá,

nezaznamenali jsme potíže s přijímáním požadavků přes Centrum péče, denně tímto způsobem dostáváme spoustu dotazů, proto vám ještě pro jistotu posílám nezkrácený odkaz na stránku, ze které nám můžete napsat: https://dotazy.vodafone.cz/app/ask/. Kdyby se vám přesto nepodařilo požadavek odeslat, zavolejte prosím na naši informační linku na *77 nebo 800 77 00 77, kde vám kolegové se změnou tarifu také pomohou.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:00, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.