Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,po několika návštěvách na pobočce vodafone v Liberci mi doposud nebyl snížen tarif,ikdyž jsem Vaším zákazníkem spoustu let. Proto Vás naposledy tímto žádám o snížení tarifu na neomezené volání a neomezené smsky. Děkuji a doufám za kladné vyřízení.
Vyřídit co nejdřív.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel požádat o změnu smlouvy, která by měla být realizovaná co nejdříve, nejpozději do jednodo týdne.
Hezký den, paní Slabá,
na to se samozřejmě podíváme, a pokud tomu nebrání např. nastavení smlouvy, určitě vám změnu tarifu na jiný zařídíme. Napište nám prosím do Centra péče přes http://tam.je/formular, abychom to mohli vyřídit.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Jelikož na Vašem odkazu se nemohu dostat na formulař,proto Vas tímto žádám o nižší tarif,jak jsem již psala,nebo po mnoha letech budu muset odejít od Vaší společnosti. Neomezený tarif s voláním do všech sítí a neomezené smsky do všech sítí je za částku 400kč. Ne jeden muj známý má tento tarif. Děkuji s pozdravem P.Slabá
Pěkné odpoledne, paní Slabá,
nezaznamenali jsme potíže s přijímáním požadavků přes Centrum péče, denně tímto způsobem dostáváme spoustu dotazů, proto vám ještě pro jistotu posílám nezkrácený odkaz na stránku, ze které nám můžete napsat: https://dotazy.vodafone.cz/app/ask/. Kdyby se vám přesto nepodařilo požadavek odeslat, zavolejte prosím na naši informační linku na *77 nebo 800 77 00 77, kde vám kolegové se změnou tarifu také pomohou.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.