Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55651Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2022, před 3 lety

Veronika Varhalikova

Znění stížnosti

21.7.2021 jsem si v obchodu objednala 3 reminky na chytre hodinky a dve ochranne folie. Celkova suma byla 1 006 Kč.V dodacich podminkach se psalo, ze pokud je u produktu napsano Skladem ext.: zboží je u našeho zahraničního dodavatele a je doručeno k nám na sklad v rozmezí 10-90 dní. Protoze jsem si nepamatovala jestli zbozi bylo skaldem nebo v externim skladu, napsala jsem email 27.8.2021 s dotazem, kdy bude zbozi dorucovano. Zadna odpoved neprisla. Dalsi email jsem napsala 4.11.2021, abych zjistila v jakem stavu je ma objednavka. Zadna odpoved. Dalsi a posledni email jsem napsala 15.11.2021, ze vzhledem k nedoruceni zbozi a zadne komunikaci, odstupuji od smlouvy, pripojila jsem i cislo uctu. Nikdo se mi od te doby neozval.A penize take neprisly.Zbozi take nedorazilo.


Produkt

Kovový vyměnitelný pásek / řemínek pro Garmin Venu 2s - milánský tah, růžový , 299 Kč,Kód: 82928, Silikonový vyměnitelný pásek / řemínek pro Garmin Fenix 6X Pro / Fenix 6X Pro Solar - šedý I.,249 Kč Kód: 83433, Silikonový vyměnitelný pásek / řemínek pro Garmin Venu - béžový I. 199 Kč Kód: 54555, 2 ks Ochranná flex fólie Brotec HD na LCD pro Garmin Venu 2s , 249 Kč Kód: 83863


Požadované řešení

Vratit penize.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 13:22, před 3 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 22:17, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 23:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.