Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
rád bych se na vás obrátil s pomocí ve věci neoprávněně stržené částky za služby které jsem neobjednal.
Jedná se o stržení částky dne 8.1.2022 99Kč v 17:46 hod. za službu od BRAIN-TEACHER. Službu jsem si neobjednal a ani si nejsem vědom, že bych tuto služby vyhledával. V 17:46 hodin mi přišla z čísla 90302 SMS zpráva s obsahem " Predplatne 99 Kč/tyden. Posli ANO pro objednani na 90302. Brain - teacher. Vice info 800210280 nebo sms HELP na 90302" Na tuto SMS jsem nijak nereagoval, jelikož o tyty služby nemám zájem. V 17:47 hod. z mého tel. čísla odešla odpověď ANO!!!Což jsem nepochopil, ale dále jsem tomuto číslu nevěnoval další pozornost.
Dne 13.1.2022 mi přišlo vyúčtování ta mobilní služby o společnosti T-mobile, ve kterém byla zahrnuta částka 99 Kč za SMS na speciálně zpoplatněná čísla (např. soutěže, křížovky)
Hned mi bylo jasné že k naúčtování došlo poté co mi přišla SMS z čísla 90302, jelikož žádnou jinou službu jsem si neobjednal. Nicméně jsem to neřešil a řekl jsem si že 100 korun oželím.
Ale poté co mi dne 15.1. v 16:50 hod.,22.1. 16:50 hod. ,29.1. v 16:49 hod. 2022 přišli další SMS rozhodl jsem se tuto situaci dále řešit.
Reagoval jsem u svého oprerátora zablokováním prémiových SMS a dále jsem kontaktoval prostřednictvím email společnost Brain teacher prostřednictvím emailu vastools.cz@silverlines.info, kde byla služba zablokovaná.
Dále mi bylo sděleno, že mi byl schválen refund ve výši 495 Kč. Nicméně po mě požadovali mé osobní údaje a dále kontakt na banku. Což vhledem k tomu jak mi byly peníze odečteny nepovažuji za věrohodné.
Rád bych vás touto cestou požádal a spolupráci ve věci převodu částky 495 Kč, pokud to je možné.
Děkuji
neoprávněné stržení částek z čísla 90302 Brain-Teacher (neobjednáno)
Rád bych vás touto cestou požádal a spolupráci ve věci převodu částky 495 Kč, pokud to je možné.
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.